۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۱۰۹۴۹
نمایندگان حامی آل خلیفه خواستار شدند؛

مانند انگلیس قیام مردم را سرکوب کنید

خبرگزاری رسا ـ نمایندگان حامی آل خلیفه در پارلمان بحرین بر لزوم گسترش سرکوب مردم و کشتار شهروندان با گلوله های جنگی با الگوگیری از انگلستان تاکید کردند.
کشتار مردم بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از نمایندگان پارلمان بحرین، دولت را به الگو گرفتن از نظام انگلستان در برخورد با معترضان دعوت کرد و خواستار استفاده از گلوله های جنگی جهت سرکوب شهروندان شدند.

این نمایندگان وابسته به رژیم آل خلیفه با اشاره به اینکه دولت انگلستان در برخورد با معترضان قاطع عمل کرده و از رسیدن هرگونه کمک مالی و معنوی به مردم جلوگیری می کند از دولت بحرین خواستند به سبک نظامیان انگلیسی با شهروندان بحرینی برخورد و به سرکوب خونین مردم بپردازند.

جیره خواران آل خلیفه از دستور نخست وزیر انگلستان مبنی بر استفاده از گلوله های جنگی برای سرکوب مردم یاد کردند و اظهار داشتند که وزارت کشور باید انگلستان را الگوی خود قرار دهد و شهروندان معترض را با گلوله های جنگی مستقیم مورد هدف قرار دهند.

نمایندگان سنی پارلمان بحرین در ادامه اتهامات علیه جمهوری اسلامی ایران با مخرب خواندن معترضان بر لزوم تشدید سرکوب شهروندان که آنان را وابسته به ایران خواندند تاکید کردند.

عبدالله الدوسری، معاون اول رئیس پارلمان بحرین نیز در سخنانی عجیب از عدم برخورد نظام آل خلیفه با معترضان به شدت انتقاد کرد و بیان داشت که انگلستان که به کشور آزادی و دموکراسی شهرت دارد برخورد بسیار سختی با شهروندان معترض داشت و نظام بحرین نیز باید از انگلستان الگو گرفته و شهروندان را به اشد مجازات برساند.

وی که گویی درباره کشور دیگری سخن می گفت بازگشت معترضان به کار و آزادی زندانیان را نشان دهنده عدم برخورد قاطع رژیم با شهروندانی که آنها را آشوبگر نامید عنوان و رژیم را به گسترش فشار علیه مردم دعوت کرد.

معاون اول رئیس پارلمان بحرین از وزارت کشور و دادگستری خواست در برابر اقدامات به زعم وی تکفیری، تروریستی و وطن فروشانه جمعیت الوفاق بی تفاوت نباشند و رهبران این جمعیت را به دلیل تحریم انتخابات محاکمه کند.

سخنان نمایندگان و معاون اول رئیس پارلمان بحرین در حالی صادر می شود که اکثر کشورهای جهان از سرکوب خونین و قلع و قمع شهروندان بحرینی از سوی رژیم آل خلیفه انتقاد کردند.

این نمایندگان در حالی از عدم برخورد با معترضان سخن می گویند که بسیاری از علما، اندیشمندان، پزشکان، فعالان حقوقی و قشرهای مختلف مردم به دلیل مطالبه حقوق مشروع خود در زندان بسر می برند، اخراج کارگران و کارمندان همچنان ادامه دارد، دانشجویان از بورسیه محروم می شوند و کشتار و سرکوب مردم حتی زنان و کودکان ادامه یافته است.

نکته جالب این است که دولت انگلستان نیز از سرکوب معترضان بحرینی از سوی رژیم آل خلیفه انتقاد کرده و پایان قلع و قمع مردم را خواستار شده بود./980/ب902/گ
ارسال نظرات