۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۱۱۱۴۰۲

علامه نابلسی ملت لیبی را به روشن ساختن سرنوشت امام موسی صدر فراخواند

خبرگزاری رسا ـ علامه نابلسی ضمن تبریک پیروزی ملت لیبی، این ملت مجاهد را به تلاش برای روشن شدن هرچه سریعتر سرنوشت امام موسی صدر فراخواند.
شيخ عفيف نابلسي
به گزارش خبرگزاری رسا، علامه شیخ عفیف نابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) در صیدا در جنوب لبنان، روز گذشته با تبریک پیروزی ملت لیبی، گفت: ملت مجاهد لیبی شایستگی آن را دارد که باری دیگر در مسیر آزادی واقعی گام بردارد و پس از آنکه سال ها در پشت شعارهایی پوچ و ساختگی و گمراه کننده، کنار مانده بود به پویایی در سطح امت بازگردد.

خطیب جمعه شهر صیدا در جنوب لبنان با اشاره به اینکه امت اسلام به ویژه با توجه به تغییرات جهانی در آستانه تحول بزرگی قرار دارد، افزود: با این حال، نباید از تلاش غرب برای مصادره این تلاش ها و جانفشانی ها و به یغما بردن خون هایی که در راه تقویت و استحکام ملت ها ریخته شده است، غافل بود.

وی با تاکید بر اینکه ملت لیبی که سال ها تحت استبداد دیکتاتور لیبی به سر بردند، هرگز دیکتاتوری و استبداد دیگری را با وابستگی به بیگانگان نخواهند پذیرفت، ملت لیبی را به هوشیاری و بیداری و زیر نظر داشتن دسیسه های غرب برای سلطه یافتن بر ثروت های نفتی این کشور و سوء استفاده از آنها در راه اهدافش، فراخواند.

علامه نابلسی در پایان ملت لیبی را به روشن ساختن سرنوشت امام موسی صدر و دو همراهش فراخواند و از آنها خواست تا هرچه سریعتر ابهامات این پرونده که قذافی آن را در سایه زد و بندهای بین المللی و عربی، بیش از سی سال در خفا نگاه داشت را برطرف سازند. /981/ب903/گ
ارسال نظرات