۰۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۱۱۶۷۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

شکل‌گیری خاورمیانه اسلامی نشان از افزایش نقش جمهوری اسلامی در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که شکل‌گیری خاورمیانه اسلامی نشان‌دهنده افزایش نقش آفرینی و نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه است، خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران محور خاورمیانه میانه جدید است.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان
حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه و سقوط دیکتاتورهای با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه و گسترش قیام‌ها و خیزش‌های مردمی در خاورمیانه و شکست خوردن توطئه های استکبار در 33 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اکنون استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان زخم خورده ای هستند که تلاش می کنند از همه ابزارها علیه نظام جمهوری اسلامی که استفاده کنند.

وی با بیان این که ملت های آزاده و مسلمان منطقه دیگر زیر بار زور و دیکتاتوری نخواهند رفت، خاطرنشان کرد: امروز مردم منطقه خاورمیانه جدیدی را طراحی کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که مردم منطقه راه جدیدی را برای ادامه مسیر در کشورهای خود طراحی کردند، افزود: امروز ملت های مسلمان منطقه دیگر اجازه نخواهند داد دول غربی به ویژه آمریکا در امور داخلی آنها دخالت کنند.

حجت الاسلام ولی نژاد، محاکمه دیکتاور مصر را تحقق وعده الهی وپیش بینی های امام راحل دانست و خاطرنشان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیش از سه دهه قبل از نابودی و زوال حکام ظالم و دیکتاتور منطقه خبر داده بودند.

وی، ملت ایران را پیشتاز حرکت‌های رهایی بخش و ظلم ستیز در دهه‌های اخیر دانست و بیان داشت: نتیجه استمرار حرکت انقلاب اسلامی، تحولات و خیزش های مردمی در منطقه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، بیداری اسلامی در خاورمیانه را گوشه‌ای از تأثیرات گفتمان انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: جهانی‌شدن آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و امام راحل نابودی نهایی نظام سلطه را در پی‌خواهد داشت.

حجت الاسلام ولی نژاد با اشاره به این که شکل گیری خاورمیانه اسلامی نشان‌دهنده افزایش نقش آفرینی و نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه است، خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران محور خاورمیانه میانه جدید است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، بیداری اسلامی در ‌منطقه را عامل مهمی در تزلزل پایه‌‌های استکبار جهانی و در رأس ‌آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و گفت: امروز صهیونیسم جهانی در مرحله نابودی کامل قرار دارد.

وی افزود: صهیونیسم پدیده‌ای است که جهان حداقل یک قرن با آن آشنا است و شکل سازمان یافته خود را در قالب دولت اسرائیل بیش از نیم قرن به مردم جهان نمایانده و هر سال که از تشکیل آن می گذرد، تبعات شوم بیشتری برای جهان به ویژه جهان اسلام آشکار می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در کشور اشاره کرد و گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی باردیگر با آفریدن این حماسه ماندگار پایبندی خود را به آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری ثابت کردند./950/پ202/س
ارسال نظرات