۲۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۱۱۲۹۷۱
حجت الاسلام طائب:

دستاورد بازگشت به اسلام ناب، رهایی از سلطه بیگانه و دستیابی به استقلال است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم، رهاورد بازگشت به آموزه های اسلام ناب را رهایی از سلطه بیگانه و دستیابی به عزت و استقلال دانست و با اشاره به نقشه های دشمنان برای انحراف انقلاب های مردمی منطقه، گفت: باید هدایت ها و کنترل ها تا نقطه ایمنی یافتن این حرکت ها تداوم یابد.
حجت الاسلام مهدي طائب حجت الاسلام مهدي طائب
حجت الاسلام مهدی طائب، از اساتید حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری اجلاس بین المللی بیداری اسلامی با حضور مقام عظمای ولایت و اندیشمندان کشورهای مختلف اسلامی، تصریح کرد: برگزاری این اجلاس به پیوست تحقق انقلاب های مردمی با انگیزه های اسلامی در منطقه نوید بخش تحقق وعده الهی است که از زبان حضرت امام در سال اول انقلاب اسلامی صادر شده است.

وی با بیان اینکه امام راحل فرمودند ما انقلاب مان را به جهان صادر می کنیم، افزود: برخی تصور می کردند غرض امام نیروی نظامی و اعزام نیرو به کشورهای مختلف است و با ابزارهایی هم این مطلب را به امام گفتند، اما امام تاکید کردند که مقصود و غرض اعزام نیرو نیست.

این استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: انقلاب ما در ایران یک بیداری اسلامی بود و متعاقب آن مردم به اسلام ناب بازگشتند و در هر کجا این گونه شود نتیجه آن بیداری و بصیرت خواهد بود.

وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره)‌ تاکید کردند ما انقلاب فرهنگی مان را صادر می کنیم، امام مدام بر اسلام ناب تاکید کردند، خیلی ها در آن زمان گفتند شما چگونه در برابر استکبار تا بن دندان مسلح، موفق خواهید شد اما امروز شاهد تحقق وعده الهی هستیم و موج بیداری اسلامی شاهدی بر این مدعاست.

رییس قرارگاه عمار افزود: کشورهای اسلامی به این حقیقت واقف خواهند شد که روی آوردن به اسلام ناب یعنی رها شدن از سلطه بیگانه و دستیابی به استقلال و هویت کامل.

وی حضور و اجتماع صاحبان فکر و اندیشه از کشورهای مختلف در اجلاس بیداری اسلامی را حاکی از تحقق وعده الهی دانست و با مهم توصیف کردن آن تصریح کرد: حضور مقام معظم رهبری و القای بیانات به عنوان نایب امام زمان(عج) در اجلاس بیداری اسلامی نشان دهنده این است که انقلاب صادر شده از سوی ایران در سایه اسلام و هدایت های اسلامی کماکان باقی خواهد ماند و ایشان پرچم بیداری را در دست دارند.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به تبیین آسیب ها و تهدیدات متوجه انقلاب های مردمی منطقه گفت: باید هدایت ها و کنترل ها تا نقطه ایمنی یافتن این حرکت ها تداوم یابد.

وی در عین حال گفت: البته با توجه به بیداری اسلامی و بازگشت مردم به اسلام، تهدیدات دشمنان و مستکبران وجود دارد، اما به فضل خدا این توطئه ها محقق نخواهد شد همچنان که انقلاب اسلامی با درایت ها و هدایت های امام و رهبری از تهدیدات عبور کرد و آنها را به فرصت بدل نمود. /924/ت302/ج
ارسال نظرات