۳۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۱۱۳۱۳۸
مفتی شیعه در صور و جبل عامل لبنان:

در رویارویی با رژیم صهیونیستی خواستار دولت های قدرتمند عربی هستیم

خبرگزاری رسا ـ مفتی شیعه در صور و جبل عامل لبنان با ابراز شگفتی پیرامون اختلاف عقیده برخی از اعراب پیرامون قضایای سرنوشت ساز امت اسلام، فلسطین را سنگ بنای رویارویی با رژیم صهیونیستی دانست.
شيخ حسن عبدالله
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ حسن عبدالله، مفتی شیعه در صور و جبل عامل لبنان، روز گذشته در دیدار با خالد بطش، عضو شورای سیاسی جنبش جهاد اسلامی غزه و فلسطین در دارالافتای جعفری در شهر صور در جنوب لبنان، امت اسلام را به یاری ملت فلسطین در نوار غزه و سراسر فلسطین فراخواند و این قضیه را محور قضایای جهان عرب و اسلام و سنگ بنای رویارویی با دشمن صهیونیستی دانست.

شیخ حسن عبدالله، رژیم اشغالگر قدس را رژیمی نژادپرست توصیف کرد که دولت خود را در سرزمین فلسطینیان و با آواره ساختن آنها برپا کرده است و افزود: این مسؤولیت به عهده ماست که برای بازگشت فلسطینیان آواره در جای جای جهان به زندگی طبیعی خود تلاش کنیم.

وی با ابراز شگفتی پیرامون اختلاف عقیده برخی از اعراب پیرامون قضایای سرنوشت ساز امت اسلام به ویژه قضیه فلسطین و گستاخی آنها نسبت به یکدیگر، افزود: این در حالی است که به هنگام مبارزه و رویارویی با رژیم صهیونیستی و موضع گیری در برابر این دشمن اشغالگر، دچار شرم و حیا می شوند.

مفتی شیعه در صور وجبل عامل لبنان ابراز امیدواری کرد که انقلاب ها و فداکاری های ملت های عربی، دولت های عربی را وارد دایره بازدارندگی عربی سازد و تاکید کرد: ما خواستار دولت های عربی قدرتمندی در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی هستیم./981/ب902/گ
ارسال نظرات