۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۱۱۳۹۱۸

مدیر جدید مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع و معارفه مدیرمرکز خدمات حوزه های علمیه مازندران امروز با حضور معاون تأمین اجتماعی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در ساری برگزار شد.
مدير مرکز خدمات حوزه علميه مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مراسم تودیع و معارفه مدیرمرکز خدمات حوزه های علمیه مازندران امروز با حضور معاون تأمین اجتماعی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در ساری برگزار شد.

حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیرحوزه های علمیه مازندران در این مراسم خدمت به سربازان امام زمان (عج) را یک افتخار بزرگ دانست و با بیان این که این وظیفه باید با عشق و علاقه دنبال شود، گفت: خداوند متعال سربازان امام زمان(عج) را در میان طلاب تقسیم کرده است.

وی با گرامیداشت دهه کرامت، امام رضا(ع) وحضرت معصومه (س) را حافظ و پشتیبان حوزه های علمیه دانست و خاطرنشان کرد: کرامت های این دو بزرگوار همواره شامل حال حوزه و روحانیت شده است.

مدیرحوزه های علمیه مازندران با اشاره به این که طلاب حوزه های علمیه امروز برسفره کرم خاندان اهل بیت(ع) قرار دارند، گفت: به همین دلیل آنها نباید نگران مشکلات خود باشند، چون حضرت ولی عصر(عج) صاحب اصلی حوزه و روحانیت است.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به این که خوشبختانه درطی چند سال اخیر اقدامات مناسبی در جهت رفع برخی مشکلات طلاب حوزه های علمیه صورت گرفته است، افزود: البته تا رسیدن به شرایط مطلوب باید گام های بیشتری برداشته شود.

مدیر سابق مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران نیز در این مراسم با اشاره به این که در حال حاضر چهار هزار و 298 طلبه خواهر وبرادر در استان زیر پوشش حمایتی این مرکز قرار دارند، گفت: از این تعداد دو هزار و 916 نفر را طلاب برادر و هزار و 382 نفر را خواهران طلبه تشکیل می دهند.

حجت الاسلام قیاسی با بیان این که 785 طلبه در استان زیر پوشش بیمه خدمات درمانی قرار دارند، خاطرنشان کرد: افزون براین هزار و734 نفر نیز مشمول بیمه تأمین اجتماعی می شوند.

وی در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تأمین مسکن طلاب در مازندران، افزود: با رایزنی های انجام شده در این خصوص تعدادی از طلاب متقاضی به منظور بهره مندی از مسکن مهر به سازمان مسکن و شهرسازی استان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار رسا، در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام قیاسی تقدیر و حجت الاسلام خانلپور به عنوان مدیرجدید مرکز خدمات حوزه های علمیه مازندران معرفی شد./950/پ202/س
ارسال نظرات