۲۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۱۱۴۶۹۱
حجت‌الاسلام خاموشی خبر داد؛

حمایت سازمان تبلیغات اسلامی از تالیفات فاخر دینی و قرآنی

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم رونمایی از کتاب تفسیر بلاغ، از حمایت این سازمان از تولیدات و محصولات فاخر دینی و قرآنی خبر داد.
2/ حجت الاسلام خاموشي رئيس سازمان تبليغات اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، روز پنج شنبه در مراسم رونمایی از تفسیر بلاغ اثر گرانسنگ آیت الله میرمحمدی زرندی که با حضور شخصیت های حوزوی و مسؤولان استانی، در سالن همایش های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، از حمایت این سازمان از تولیدات فاخر در حوزه دینی و قرآنی خبر داد.

وی با اشاره به سیاست های سازمان تبلیغات اسلامی در راستای حمایت از تولیدات فرهنگی و دینی گفت: ما این آمادگی را داریم که به هر میزان اثر به صورت فاخر و خوب در عرصه فعالیت های قرآنی تولید شود را حمایت و پشتیبانی کنیم.

حجت الاسلام خاموشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نیاز کشور به تولیدات و آثار فاخر و با کیفیت، ابرازداشت: ما امروز به تالیفات و تولیدات مناسب و ارزشمند نیاز مبرم داریم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: برای اینکه بتوانیم به تالیفات خوب و فاخر دست پیدا کنیم باید همت و کارخود را افزایش دهیم و تمام هم و غم خود را در این عرصه متمرکز نماییم.

وی خواستار نقش آفرینی طلاب و روحانیان حوزه در عرصه تالیف و تصنیف کتب مناسب و آثار فاخر شد و افزود: طلاب باید کمی از مشغله های جاری بزنند و بیش از پیش به فکر تحقیق و پژوهش باشند.

گفتنی است، کتاب تفسیر چهارجلدی بلاغ تالیف آیت الله میرمحمدی زرندی از استادان درس خارج حوزه علمیه قم روز پنج شنبه با حضور شخصیت های حوزوی، نمایندگان بیوت مراجع تقلید و طلاب و ورحانیان در قم رونمایی و عرضه شد.

تالیف و انتشار این اثر گرانقدر که در چهار جلد منتشر شده، تحسین بسیاری از علما و استادان برجسته حوزه علمیه قم را به دنبال داشته است.

گفتنی است، کتاب تفسیر بلاغ از سوی سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی و منتشر شد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات