۲۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۱۱۴۹۶۲
آذرماه؛

کنگره ملی امام سجاد در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری کنگره ملی امام سجاد‌(ع) در این استان خبر داد.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سیف الله سهرابی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در جلسه کمیته های تخصصی این کنگره گفت: به یاری خداوند متعال و با توسل به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در اجرای برنامه های فرهنگی این اداره کل کنگره ملی حضرت امام سجاد(ع، همزمان با شهادت آن حضرت در سی ام آذرماه برابر با بیست و پنجم ماه محرم الحرام در استان برگزار می شود.

وی افزود: این کنگره با هدف آشنایی عموم مردم با ابعاد زندگانی حضرت امام سجاد(ع) و جلب و جذب محققین و پژوهشگران برای خلق آثار و پژوهش جدید مرتبط با محوریت و موضوعات فراخوان کنگره و استفاده بهینه از موقوفات مرتبط با ائمه معصومین (ع) برگزار خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به تشکیل ستاد استانی و کمیته های مختلف این کنگره گفت: در این کنگره کمیته های تبلیغات و اطلاع رسانی، کمیته مالی و پشتیبانی، کمیته نظارت و ارزیابی، کمیته علمی فعال شده اند.

حجت الاسلام سهرابی در ادامه به موضوعات فراخوان این کنگره ملی اشاره و تصریح کرد: با همکاری و فعال شدن کمیته علمی این کنگره موضوعات فراخوان این کنگره آماده شده است که بزودی موضوعات در قالب پوستر در سطح ملی اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از همه پژوهشگران، محققان، نخبگان، دانشجویان و اساتید و هیأت علمی دانشگاه ها، روحانیت و علما و علاقه‌مندان خواست تا با ارسال مقاله به دبیرخانه این کنگره واقع در اداره کل اوقاف و امورخیریه استان بتوانند نقش آن امام بزرگوار را در ابعاد مختلف زندگانی به مردم بشناسانند.

وی در پایان افزود: این کنگره ملی در آستانه مبارکه امامزاده ابراهیم‌(ع) شهرستان بابلسر که از نوادگان آن امام بزرگوار است برگزار خواهد شد./950/پ202/س
ارسال نظرات