۰۱ آبان ۱۳۹۰ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۱۱۵۳۶۲
حجت الاسلام روانبخش:

با اصولگرایانی که روی اصول پایدار هستند رقابت نه، رفاقت داریم

خبرگزاری رسا ـ عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه ما با اصولگرایانی که روی اصول پایدار هستند رقابت نداریم، بلکه رفاقت داریم، گفت: ملت ایران همواره بر گفتمان امام و انقلاب و رهبری پایدار مانده اند.
حجت الاسلام روانبخش
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام قاسم روانبخش عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی شنبه شب در نخستین همایش این جریان که در قم برگزار شد، پایداری بر اصول انقلاب و اسلام را از مهم ترین اهداف شکل گیری این جبهه دانست.

وی با بیان اینکه ملت ایران بر گفتمان امام و انقلاب پایدار مانده اند، تاکید کرد: امام راحل این گفتمان را در جامعه نهادینه و از آسیب و آفات حفظ کردند و بعد از ایشان خلف صالح شان که امام دیگری برای امت اسلام و ملت ایران هستند یعنی حضرت آیت الله خامنه ای برای حفظ این گفتمان خون دل های بسیار خوردند و زحمت کشیدند.

این فعال سیاسی گفت: فراز و نشیب های زیادی طی این سال ها گذشت و خون دل های زیادی خورده شد تا این گفتمان محفوظ بماند، با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری این گفتمان در سال 84 در انتخابات احمدی نژاد را به عنوان رییس جمهور وارد عرصه ریاست جمهوری کرد و ملت به گفتمان انقلاب و امام و به شعارهای امام رای دادند.

حجت الاسلام روانبخش گفت: شعار عدالت، ما می توانیم، خدمت به مردم و دیگر شعارها، شعار امام بود و به همین دلیل مردم به آن دل بستند و به کسانی که می گفتند ما یار امام هستیم رای ندادند.

وی افزود: در دولت نهم این گفتمان حاکم بود، اما وقتی احساس شد فردی در دولت نفوذ کرد هشدار داده شد و دادیم، این مساله در دولت دهم بیشتر نفوذ کرد و متاسفانه هشدار بزرگان مورد توجه قرار نگرفت و نامه رهبری در بحث معاونت اولی بسیار معنا دار بود.

حجت الاسلام روانبخش اضافه کرد: بعد از همه این جریان ها که همه چیز روشن شده بود و حضرت آیت الله مصباح یزدی نسبت به جریان انحرافی مواضع صریحی را اتخاد کردند ایشان می گوید او مثل شهید بهشتی مظلوم است و بعدا مزد خود را خواهد گرفت.

وی بیان داشت: خطری که احساس می شد این بود که گفتمان اصیل امام و انقلاب با تابلوی بدلی مطرح شود و کسانی این تابلو را بلند کنند و جامعه را با خود به سمت و سویی که مدنظرشان است بکشند.

عضو هیات علمی مؤسسه امام خمینی(ره) تاکید کرد: جبهه پایداری آن تابلوی اصلی را بلند کرد تا افراد ببینند و پشت تابلوی اصلی قرار گیرند و حرکت کنند، به فضل الهی از روزی که این تابلو بلند شد تابلوی بدلی به شدت سقوط کرده و هدف اصلی این جبهه حفظ گفتمان امام، انقلاب و رهبری است.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان اینکه ما با اصولگرایانی که روی اصول پایدار هستند رقابت نداریم، بلکه رفاقت داریم، تصریح کرد: افرادی که در فتنه شفاف عمل کردند و با جریان انحرافی زوایه کامل دارند دوستان ما هستند، ما در خدمت این افراد هستیم و می خواهیم دغدغه های امام و رهبری را عملیاتی کنیم. /924/پ202/ج

ارسال نظرات