۲۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۱۶۸۰۴
27 آبان‌ماه؛

بخش کتبی المپیاد قرآن و حدیث خانواده جامعةالمصطفی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ بخش کتبی المپیاد قرآن و حدیث خانواده جامعةالمصطفی العالمیه از سوی مدیر مرکز تخصصی قرآن و حدیث نورالثقلین برگزار می‌شود.
هفدهمين دوره المپياد بين المللي قرآن و حديث


حجت‌الاسلام سیدحسن اصل نژاد، مدیر مرکز تخصصی قرآن و حدیث نورالثقلین وابسته به جامعةالمصطفی العالمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری بخش کتبی المپیاد قرآن و حدیث خانواده المصطفی 27 آبان‌ماه خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: بخش دوم المپیاد شفاهی که اختصاص به مسابقات حفظ قرآن کریم و حدیث دارد در مسجد مدرسه حجتیه برای برادران و سالن شهید مطهری مدرسه حجیته برای خواهران 8 صبح جمعه، 4 آذرماه برگزار می‌شود.

مدیر مرکز تخصصی قرآن و حدیث نوالثقلین با بیان این‌که 535 نفر در این المپیاد شرکت کرده‌اند، یادآور شد: در مسابقات شفاهی و در حفظ کل قرآن کریم، 370 نفر شرکت کردند که از این تعداد 183 نفر در بخش برادران و 187 نفر در بخش خواهران به رقابت پرداختند.

وی افزود: مرحله نخست این مسابقات در رشته‌های حفظ سوره حجرات، دعا و مناجات خوانی، اذان، ترتیل و قرائت در مسجد و سالن شهید مطهری مجتمع آموزش عالی فقه قم برگزار شد و بخش دوم در تاریخ 4 آذرماه در رشته‌های حفظ کل، حفظ 15 جزء، حفظ 5 و 3 و 29 جزء برگزار خواهد شد. /920/پ203/ع

ارسال نظرات