۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۱۸۵۷۳
با حضور جانشین سازمان بسیج مستضعفان؛

‌یادواره شهدای ترور و نفاق در اردبیل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین یادواره شهدای ترور و مبارزه با نفاق با حضور جانشین سازمان بسیج مستضعفان در حسینیه ثار‌الله سپاه حضرت عباس‌(ع) استان اردبیل برگزار شد.
سردار علي فضلي، جانشين سازمان بسيج مستضعفين کشور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفان کشور، امروز در نخستین یادواره شهدای ترور و مبارزه با نفاق که در حسینیه ثار‌الله سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ششم آذر در دیدار صمیمی نخبگان بسیجی فرمودند که تناسب میان هویت و حقیقت بسیج با هویت عاشورا، افتخار پیروان مکتب حسینی است.

وی با بیان اینکه شهدای تربیت یافته‌گان مکتب عاشورا بودند، تصریح کرد: اگر بذر معرفت، بصیرت و خداشناسی که امام حسین در واقعه عاشورا به جهان پاشید، در نظام اسلامی ایران جوانه زده و شاهد جریان سازی این مکتب الهی و انسانی در کشورهای منطقه و حتی اروپا و آمریکا هستیم.

فضلی با بیان اینکه جهان امروز شاهد تفسیر « کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا » است، افزود: بی‌جهت نیست که امام راحل فرمودند؛ این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته چرا که ظهر عاشورا امام حسین برای احیای کلمه حق و نجات خلق، همه داشته‌های خود را به میدان آورد، حقیقت بسیج نیز همین است.

جانشین بسیج مستضعفان کشور با تاکید بر اینکه شهدای ایران اسلامی شهدای راه بصیرت، حق و آزادی هستند، تصریح کرد: هر شهید ترور در ایران اسلامی چراغی فروزان و مشعلی افروخته در راه بصیرت ملت ایران است که دشمنان طاقت دیدن ایشان را ندارند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در طول 30 سال گذشته 17 هزار و 160 شهید برای مقابله با ترور، نفاق و ضد انقلاب در کشور تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، اظهار داشت: در این نظام شهدای محراب، رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس قوه قضائیه، دادستان، نمایندگان و آحاد کسانی که قلبشان برای اسلام می‌تپید جان خود را سپر گلوله‌ های نفاق کرده اند.

‌فضلی با اشاره به این جمله امام راحل که فرمودند؛ ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد، گفت: شهدا سند افتخاری برای ایران و خواری و ذلت مستکبران هستند، چراکه امروز پس از 32 سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد عزت و اقتدار روزافزون نظام اسلامی و ذلت نظام سطه هستیم.

وی با اشاره به شهدای محراب از جمله شهید قاضی طباطبایی، شهید آیت‌الله مدنی و شهید صدیق آیت‌الله صدوقی اظهار داشت: علمای شهید نه تنها در کلام بلکه در عمل برای مقابله با نفاق و فتنه وارد عرصه شدند که در نهایت نورانیت اسلام و حقانیت ملت ایران را به قلب ملت‌های آزاده جهان عطا کردند./935/پ203/س
ارسال نظرات