۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۱۸۶۳۵
آیت الله طبرسی:

‌دولت در رسیدگی به مناطق محروم کشور موفق بوده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران گت: ایران اسلامی باید به مرحله‌ای برسد که الگو مناسبی برای همه کشورهای اسلامی باشد که خوشبختانه این زمینه در حال حاضر فراهم شده است.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در حاشیه افتتاح پروژه مسکن مهر استان که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهور در استانداری برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان به خدمات دولت در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه میزان رسیدگی دولت به مناطق محروم کشور مناسب بوده است.

وی، حضور در استان ها و رسیدگی مشکلات مناطق مختلف کشور را یکی از ویژگی های مهم دولت در چند سال اخیر اعلام کرد و افزود: از ابتدای آغاز به کار دولت نهم در بخش های خدمات رسانی به مردم شاهد اقدامات و تلاش های خوبی هستیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ساخت مسکن مهر را بزرگ‌ترین خدمت دولت به محرومان و مستضعفان جامعه دانست و ادامه داد: امروز رسیدگی به امور محرومان جامعه یک تکلیف مهم دولتمردان است.

آیت الله طبرسی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یک نظام مردمی و برپایه آراء ملت برشمرد و ادامه داد: امام خمینی(ره) همواره در سخنرانی هایشان بر رسیدگی به امور مردم به ویژه محرومان جامعه تأکید داشتند و امروز نیز مقام معظم رهبری دراین خصوص دغدغه های بسیاری دارند.

وی در ادامه سخنان خود طرح مسکن مهر را یکی از راه های پیشرفت و آبادانی کشور توصیف کرد و گفت: اگر این طرح به طور کامل در کشور اجرایی شود به یقین در چند سال آینده شاهد آبادانی مناطق مختلف کشور خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که باید برای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی باید به مرحله‌ای برسد که الگو مناسبی برای همه کشورهای اسلامی باشد که خوشبختانه این زمینه در حال حاضر فراهم شده است./950/پ202/س
ارسال نظرات