۲۴ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۱۸۸۹۲
نماینده مردم قم در مجلس:

حمایت از مقاومت علت اصلی هجمه به سوریه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به هجمه کشورهای غربی و عربی علیه سوریه، علت اصلی آن را حمایت این کشور از مقاومت دانست و از سیاست یک و بام و دوهوای مدعیان حقوق بشر به شدت انتقاد کرد.
حجت الاسلام محمد رضا آشتياني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی روز پنج شنبه در همایش ائمه جماعات مدارس آموزش و پرورش استان قم که در سالن همایش های جامعه مدرسین برگزار شد، با اشاره به تبلیغات سوء و بمباران تبلیغاتی ایران و شیعه، تاکید کرد: الان در سوریه دشمنان و برخی کشورهای عربی هجوم سختی آورده اند و این کشور را آماج حملات و هجمه های تبلیغاتی خود قرار داده اند و برای تحت فشار قرار دادن آنها دست به هر اقدامی زده اند.

وی ادعای حمایت این کشورها از دموکراسی در سوریه را واهی دانست و تاکید کرد: علت اینکه امروز سوریه مورد هجمه قرار گرفته به این دلیل است که از مقاومت حمایت می کند و در برابر اسرائیل غاصب می ایستد.

حجت الاسلام آشتیانی افزود: امروز کشورهای مختلف دست به دست هم داده اند و می خواهند با جنگ های پارتیزانی سوریه را دچار مشکل کنند و مقاومت را درهم بشکنند، اما به طور قطع با اصلاحاتی که در سوریه در حال انجام است نقشه آنها خنثی خواهد شد و جمهوری اسلامی ایران نیز از اصلاحات در سوریه حمایت می کند.

این نماینده مجلس با انتقاد از سیاست یک و بام و دوهوای مدعیان حقوق بشر، تاکید کرد: اینها در حالی نسبت به کوچک ترین مساله در ایران و برخی کشورهای دیگر واکنش نشان داده و موضوعات را در بوق و کرنا می کنند، که از کنار بزرگ ترین نقض حقوق بشر در کشورهای اروپایی به سادگی می گذرند و تماشاچی جنایات وحشیانه رژیم آل خلیفه هستند و در مقابل قتل یک نوزاد پنج روزه تماشاچی می شوند.

وی با بیان اینکه اگر کسی به ولایت چنگ بزند، دچار انحرافات نمی شود، تصریح کرد: دنباله روی و تبعیت از ولایت و عمل به تاکیدات ائمه اطهار باعث نجات انسان شده و سبب می شود که افراد در فتنه ها و بحران ها مسیر را گم نکنند.

حجت الاسلام آشتیانی معرفت پیدا کردن به خداوند تبارک و تعالی را بدون امام شناسی غیر ممکن دانست و خاطرنشان کرد: اگر می بینیم شیعه افکار بلند و عارفانه ای دارد به خاطر شناختن امام است.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ولایت فقیه را در تداوم ولایت ائمه معصوم ارزیابی کرد و ابرازداشت: امروز دشمنان و کینه توزان در حال تلاش هستند که به هر نحو ممکن حریم ولایت را تضعیف کنند.

این فعال سیاسی گفت: در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اصلاح طلبان خارج نشین طراحی هایی دارند، آنها می خواهند مجددا اتفاقاتی که در فتنه سال 88 رخ داد را طراحی کنند و باید مراقب باشیم.

حجت الاسلام آشتیانی فتنه گران را عمله های داخلی استکبار دانست و تاکید کرد: خوشبختانه ملت متعهد و انقلابی ایران اسلامی در سایه تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرتی که داشتند فتنه گران را کنار زدند.

وی رمز موفقیت نظام اسلامی را در سایه هدایت های ولی فقیه و مقام معظم رهبری دانست و با تحسین دستاوردهای علمی و فناوری جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف، تاکید کرد: در اختیار گرفتن هواپیمای پیشرفته جاسوسی آمریکا بدون آنکه خسارت چندانی به آن وارد شود نشانه اقتدار علمی و توان بالای دانشمندان کشور ما است. /924/پ202/ج
ارسال نظرات