۰۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۱۹۵۰۰
نماینده ولی فقیه در سپاه بهشهر:

مقابله با جنگ فرهنگی رویکرد اصلی روحانیت باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه بهشهر گفت: روحانیت باید از همه فرصت‌ها برای مقابله با جنگ فرهنگی استفاده کند و با ایجاد روشنگری به مبارز با این تهاجم فرهنگی دشمن برخیزد.
روحانيت
حجت الاسلام جانعلی نوری، نماینده ولی فقیه در سپاه بهشهر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر افزود: روحانیون به دلیل جایگاهی که در جامعه دارند باید پیشگام و پیشرو مقابله با جنگ نرم دشمن باشند و از همه ظرفیت‌های موجود در این بخش استفاده کنند.

وی اظهار داشت: روحانیان باید با جدیت هر چه بیشتر در راستای ترویج آموزه‌های دینی و اسلامی در جامعه گام بردارند تا از رشد فاجعه آمیز ناهنجاری ها و عوامل ضد فرهنگی در جامعه جلوگیری کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه بهشهر، با بیان این که روحانیت وظیفه بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه را بر عهده دارد، تصریح کرد: ایران اسلامی مکتبی براساس آرمان ها و رهبری امام خمینی (ره) است که اکنون موجب بیداری اسلامی در خاورمیانه شده است و باید در جهت جهانی شدن این نهضت گام بداریم.

حجت الاسلام نوری افزود: حرکت های ارزشی در جامعه باید با تکیه بر اصول دینی باشد و روحانیان به عنوان یکی از اصلی ترین عناصر ارزشی نظام مقدس اسلامی، با ید در جهت بصیرت بخشی در بین آحاد جامعه و حفظ ارزش ها در جامعه گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه بهشهر یادآور شد: روحانیت باید از همه فرصت‌ها برای مقابله با جنگ فرهنگی استفاده کند و با ایجاد روشنگری به مبارز با این تهاجم فرهنگی دشمن برخیزد.

وی ادامه داد: وظیفه روحانیت استفاده درست و منطقی از تریبون و منبر است و باید در این رابطه در همه زمان‌ها و مکان‌ها، مدارس، مجامع سیاسی، ادارات و دانشگاه‌ها به فرهنگ‌سازی پرداخته و سنگر مبارزه با جنگ نرم را حفظ کند.

حجت الاسلام نوری اضافه کرد: مقام معظم رهبری به عنوان عمود و ستون خیمه دین و فرمانده مبازه با جنگ نرم در بسیاری از موارد به خوبی مسیر حرکت سعادت و موفقیت کشور را ترسیم کرده اند و بر همین اساس همه اقشار باید در این زمینه نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه بهشهر گفت: روحانیت باید با تعامل ایجاد شده با جوانان، فضای خوبی برای جذب آنان به مساجد که خاستگاه اصلی نهضت امام خمینی(ره) و تداوم آن است را فراهم و بدین صورت از حملات دشمن در جنگ نرم جلوگیری کند و در جوانان در مقابل این حملات مصونیت ایجاد کند./950/ت303/س
ارسال نظرات