۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۱۱۹۶۲۲
حماسه عاشورایی(11) مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

حماسه 9 دی نماد‌ باور‌‌ حقیقی ملت ایران به ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان حماسه نهم دی را روز تجلی باورهای دینی و اعتقادی مردم نسبت به ولایت فقیه، خروج مردم علیه استکبار و استعمار و صهیونیسم و تجلی نمایش آگاهی و بصیرت مردمی دانست.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان


حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان با اشاره به فرا رسیدن حماسه نهم دی گفت:‌ نه دی روز تجلی باورهای دینی و اعتقادی مردم نسبت به ولایت فقیه، خروج مردم علیه استکبار و استعمار و صهیونیسم و تجلی نمایش آگاهی و بصیرت مردمی بود که باورهای اعتقادی آنان مورد هتک حرمت قرار گرفته بود.

وی، نهم دی را نقطه عطفی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: در این روز ماندگار آحاد جامعه اسلامی برای دفاع از آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری به میدان آمدند و انقلابی دیگر آفریدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی در سه دهه اخیر با تدابیر ولی فقیه توانستند حوادث پیش رو و توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند، خاطرنشان کرد: در این راستا نهم دی فرصت خوبی برای تبیین نقش ولی فقیه در هدایت جامعه برای مردم به شمار می رود.

حجت الاسلام ولی‌نژاد  با اشاره به این که نهم دی 88 امتحان سختی برای ملت ایران و خواص بود، چرا که جامعه آن روز غبارآلود بود، ادامه داد: مردم همیشه در صحنه این کشور با بصیرت خود روز نهم دی برای دفاع از ولایت فقیه به صحنه آمدند و ضمن تقبیح هتک حرمت مقدسات دینی حمایت خود را از رهبری نظام به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد:
 راهپیمایی روز نهم دی‌ماه و حضور باشکوه مردم پس از سی سال از گذشت انقلاب نشان داد که ملت با آرمان‌های امام خمینی(ره) و ارزش‌های اصیل انقلاب پیوندی جدی دارد و این اتمام حجتی با فتنه گران و دشمنان نظام بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: 
ملت ایران با شعور بالای سیاسی خود در حماسه نهم دی نشان دادند که تحت تأثیر تبلیغات ایزوله و یک جانبه دشمنان قرار نخواهند گرفت و همواره با تحلیل مسائل پشتیبان نظام و ولایت هستند.

حجت الاسلام ولی نژاد، حماسه نهم دی را یک شاخص در کنار دیگر افتخارآفرینی های ملت ایران در سه دهه اخیر دانست و خاطرنشان کرد:
 فتنه 88 گرچه صدماتی را برای جامعه بدنبال داشت ولی وفاداری عمیق ملت ایران را نسبت به نظام جمهوری اسلامی، ولایت و مقام معظم رهبری به همه جهانیان نشان داد.

وی به نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در مدیریت فتنه سال 88 اشاره کرد و با بیان این که ایشان با تدابیر عالمانه خود چشم فتنه را کور کردند، بیان داشت: نقش مقام معظم رهبری در خاموش کردن آتش فتنه 88 باید برای جامعه به خوبی تبیین شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که اگر نبود نقش آفرینی مقام معظم رهبری، ممکن بود شرایط به گونه ای دیگر رقم بخورد، گفت: اما رهبر معظم انقلاب اسلامی توانستند با روشنگری های به موقع خود از تحقق اهداف شوم دشمنان نظام جلوگیری کنند.

وی، نقش مقام معظم رهبری در بصیرت‌بخشی به جامعه در جریان فتنه سال 88 را تعیین کننده عنوان کرد و افزود: مقام معظم ولایت نقش ولایت را تمام و کمال در حق امت خود جاری کردند.

حجت الاسلام ولی نژاد،
توطئه های مستمر فتنه گران را به جنگ احزاب تشبیه کرد و گفت: همه فرقه‌ها و نحله‌های انحرافی و وابسته به بیگانه در جریان فتنه جمع شده‌اند./950/ت302/س

ارسال نظرات