۰۵ دی ۱۳۹۰ - ۰۷:۴۰
کد خبر: ۱۱۹۷۰۹
محقق حوزه علمیه:

نگران نقد افرادی که روزگاری رکن انقلاب بوده اند نباشیم

خبرگزاری رسا ـ محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم، با بیان اینکه سلاح کارآمد برای مقابله با غرب قلم، کتاب و استدلال است، تاکید کرد: بسیجی انقلابی به جا می خروشد و به جا می نویسد و به جا برخورد می کند.
حجت الاسلام رهدار
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد رهدار از محققان و پژوهشگران حوزه علمیه قم، یکشنبه شب در مراسم رونمایی از کتاب سراب سیاست که با حضور شماری از فعالان سیاسی در مؤسسه اشراق حکمت و فرهنگ اسلامی قم برگزار شد، به تبیین دیدگاه های خود در خصوص مسائل مختلف کشور پرداخت.

این دانش آموخته مؤسسه امام خمینی(ره) قم با بیان اینکه امروز شخص متفکر آرام از یک بسیجی پر سر و صدا برای غرب خطرناک تر است، گفت: البته اگر شرایط اقتضا و ضرورت ایجاب کند ما نیز از جمله بسیجیانی خواهیم بود که پر سر و صدا هستند و نقش خود را ایفا خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه بسیجی انقلابی به جا می خروشد و به جا می نویسد، تصریح کرد: در حال حاضر خاکریز مقابله با غرب خاکریزی نیست که اسلام فریاد در آن جواب دهد، سلاح کارآمد برای این خاکریز قلم، کتاب و استدلال است.

حجت الاسلام رهدار با اشاره به اینکه من پیش بینی می کنم که از این پس بچه های انقلاب از این که هستند آرام تر باشند، گفت: برخلاف تبلیغاتی که دشمنان و غرب انجام می دهند، اسلامی که تدریس می شود، اسلام خشونت، کشتار و اسلحه نیست و تصور من این است که بچه های انقلاب اهل فکر، قلم و اهل دیالوگ هستند.

وی بیان کرد: مرزهای ما روز به روز شفاف تر می شود و از این رو غرب از سکوت ما بیشتر نگران خواهد بود و از این پس قلم ما جهادمان را رقم خواهد زد.

این محقق حوزوی اضافه کرد: امروز کشورهای دنیا در موجی که انقلاب اسلامی ایجاد کرده است فریاد می زنند و می خروشند، اما در مرکز بیداری اسلامی ما هستیم که آرامیم.

وی با اشاره به فتنه سال 88 و طراحی گسترده دشمنان برای براندازی نظام خاطرنشان کرد: دشمن با تمام توان جنگ نرم و سایبری خود به میدان آمده بود که ایران را نا امن کند، اما با مدیریت مطلوب نظام اسلامی حتی نتوانستند سی نفر کشته از ما بگیرند و با کارهای فتوشاپی هم که انجام دادند باز هم موفق به این کار نشدند.

حجت الاسلام رهدار افزود: ما امروز نگران نیستیم که افرادی که روزگاری رکن انقلاب بودند را نقد کنیم، امثال هاشمی ها، خوئینی ها و هر کس که خود را رکن انقلاب می پندارد را با مبانی انقلاب نقد کرده و از آنها گذر می کنیم.

حجت الاسلام رهدار با اشاره به هراس آمریکایی ها از سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران، گفت: آمریکایی ها می گویند قاسم سلیمانی یکی از پنج مرد قدرتمند خاورمیانه است و هر کجا اتفاقی می افتد زیر سر ایشان است و آمریکا و غرب به شدت از دست ایشان  مضطرب و پریشان گشته است. /924/پ202/ج
ارسال نظرات