۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۱۹۹۰۸
مسؤول شورای هماهنگی گلستان:

حماسه نهم دی سبب انزوای فتنه‌گران داخلی و خارجی شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی گلستان، حماسه نهم دی را سبب انزوای فتنه‌گران داخلی و خارجی برشمرد‌ و افزود: همه نقشه‌های شوم دشمنان داخلی و خارجی با آن حضور میلیونی خنثی شد.
حماسه نهم دي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، امروز در مراسمی که به مناسبت نهم دی در گرگان برگزار شد، حضور میلیونی ملت ایران در نهم دی سال 88 را در واکنش به حرمت شکنی ایادی استکبار در فتنه سال دانست و گفت: توهین و جسارت فتنه‌گران به ارزش‌های اسلامی سبب جریحه‌دار شدن احساسات ملت ایران شد.

وی با بیان این که حماسه نهم دی سبب انزوای فتنه گران داخلی و خارجی شد، افزود: همه نقشه های شوم دشمنان داخلی و خارجی با آن حضور میلیونی خنثی شد.

حجت الاسلام قندهاری با اشاره به این که ملت ایران اسلامی با خلق حماسه نهم دی به همه توطئه افکنی‌های دشمنان پایان دادند، ادامه داد: مردم کشورمان به دشمنان ثابت کردند که در حمایت از آرمان‌های انقلاب با همه توان در میدان حضور خواهند داشت.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که ملت ایران با حضور میلیونی خود در راهپیمایی نهم دی یک نه بزرگ به همه دشمنان نظام دادند، ادامه داد: آن حضور به برخی خواص نیز نشان داد که باید رفتارشان را در برابر نظام اصلاح کنند.

وی، حماسه نهم دی را نشان دهنده اوج بصیرت و ولایت مداری ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور آگاهی بخش خود در نه دی سال 88 پایه های نظام اسلامی را مستحکم تر کردند.

حجت الاسلام قندهاری با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی با همکاری برخی عناصر فریب خورده داخلی سعی داشتند در انتخابات 88 زمینه براندازی نظام را فراهم کنند، تصریح کرد: روشنگری های مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت ایران مانع از تحقق اهداف شوم آنها شد.

وی با بیان این که دشمنان نظام در فتنه سال 88 تلاش کردند نام و افکار امام راحل را از اذهان عمومی پاک کنند، افزود: اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران به ویژه نسل جوان جامعه اسلامی مانع از تحقق این هدف شوم دشمن شد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که مقام معظم رهبری با تدابیر عالمانه خود نقشه های شوم دشمنان را شناسایی و مانع ادامه جریان فتنه در کشور شدند، بیان داشت: نقش آفرینی بی بدیل مقام معظم رهبری در بیش از دو دهه اخیر همواره راه‌گشا بوده است.

وی با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی به دنیا ثابت کردند که همواره بیدار و آگاه‌‌اند و هیچ گاه از مواضع خود عقب نخواهند نشست، ادامه داد: دشمنان نظام در سه دهه اخیر از هر روزنه ای برای براندازی نظام اسلامی استفاده کردند، اما همیشه شکست خورده اند.

حجت الاسلام قندهاری با اشاره به این که حرکت بی نظیر و تاریخ‌ساز ملت ایران نمایش اقتدار این مردم در حمایت از انقلاب و ولی فقیه بود، تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که ملت ایران همواره مطیع رهبر معظم انقلاب هستند و هیچ گاه نیز از مواضع خود کوتاه نخواهند آمد./950/پ202/س

ارسال نظرات