۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۲۰۴۳۲
عضو مجلس خبرگان رهبری:

روحیه عدالت‌محوری و صداقت از معیارهای انتخاب مدیران نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: کسانی که اساس دین اسلام و ابعاد نظام اسلامی را نشناسند نمی‌توانند خدمتگزاری صالح و صادق در جامعه باشند.
نماينده ولي فقيه در گيلان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز در دیدار مسؤولان گزینش اداره‌ها و نهاد‌های استان بر ضرورت به کارگیری نیروهای متعهد و متخصص در نظام اسلامی تأکید کرد و افزود: کسانی که اساس دین اسلام و ابعاد نظام اسلامی را نشناسند نمی‌توانند خدمتگزاری صالح وصادق در جامعه باشند و تشخیص این ویژگی ها بر عهده کارشناسان گزینش است.

نماینده ولی فقیه در گیلان خاطر نشان کرد:هسته های گزینش بسترساز ورود نیروهای صادق، متخصص و متعهد به دستگاه های دولتی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین قربانی  تصریح کرد: روحیه عدالت محوری، صداقت و شرافت از معیارهای انتخاب میران و کارگزاران در جامعه اسلامی است.

وی در ادامه افزود: تجربه نشان داده کسانی در روند خدمت رسانی به جامعه موفق هستند که براساس شایستگی و بدون حمایت های گروهی و جناحی فعالیت کرده اند.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر ضرورت دقت بیشتر هسته های گزینش در انتخاب نیروهای کارآمد و مؤثر تاکید کرد و گفت: در همه  کشورها کارشناسان و کارمندان دستگاه ها و نهادها پس از تایید صلاحیت به کار گمارده می شوند و این نشان از اهمیت گزینش در انتخاب نیروهای متعهد و متخصص دارد.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی اظهار داشت: جامعه توانمند نیاز به نهاد گزینش برای تعیین افراد کارآمد در پست‌های مهم است./950/پ203/س

ارسال نظرات