۱۵ دی ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۱۲۰۴۸۴
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه قم:

وحدت لازمه موفقیت اصولگرایان در انتخابات مجلس است

خبرگزاری رسا ـ عضو جبهه متحد اصولگرایی استان قم، با تاکید بر وحدت حداکثری اصولگریان، این مساله را مقدمه و لازمه موفقیت درانتخابات مجلس و تشکیل مجلسی انقلابی و ارزشی دانست.
وحدت لازمه موفقیت اصولگرایان در انتخابات مجلس است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ذاکری عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی استان قم، چهارشنبه شب در اجلاس مقدماتی نخستین همایش جبهه متحد اصولگرایی استان قم که در ساختمان طلوع مهر برگزار شد، در سخنانی گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری متشکل از سیزده تشکل اصولگرایی استان قم است که فعالیت خود را در عرصه های سیاسی و اجتماعی انجام می دهد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدواریم با اتحاد حداکثری اصولگرایان بتوانیم انتخابات خوبی را داشته و شاهد شکل گیری مجلسی اصولگرا باشیم.

این فعال سیاسی با اشاره به شروع فعالیت جبهه متحد اصولگرایان در سراسر کشور تصریح کرد: در استان قم با توجه به حضور مراجع عظام تقلید، جامعه مدرسین و علما، اصولگرایان کمافی السابق کار را به جامعه مدرسین واگذار کرده اند.

وی ادامه داد: البته برای هماهنگی و بهبود روند امور اجرایی یک سری جلسات و نشست هایی نیز برگزار می شود که دوستان به صورت یکپارچه بتوانند در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام ذاکری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حضور پرشور آحاد مختلف مردم در انتخابات، وحدت اصولگرایان را لازمه موفقیت در انتخابات مجلس دانست و تاکید کرد: اگر این مهم محقق شود شاهد مجلسی اصولگرا، انقلابی و مطیع اوامر ولایت و مقام معظم رهبری خواهیم بود./924/پ202/ج
ارسال نظرات