۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۱۲۲۴۰۴
استاد حوزه و دانشگاه:

مشارکت گسترده ملت ایران در 22 بهمن، دوستان بین المللی انقلاب را امیدوارتر می کند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که مسلمانان و ملت های آزاده جهان چشم امید به مردم و انقلاب اسلامی دوخته اند، ابراز داشت: مشارکت گسترده مردم در دهه فجر دوستان انقلاب را امیدوارتر می کند.
دهه فجر


حجت الاسلام جانعلی نوری، نماینده ولی فقیه در سپاه بهشهر، در گفت ‌و ‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی ایران الگوی  بیداری اسلامی جهان است.
 
وی با بیان این که مسلمانان و ملت های آزاده جهان چشم امید به مردم و انقلاب اسلامی دوخته اند، ابراز داشت: مشارکت گسترده مردم در دهه فجر دوستان انقلاب را امیدوارتر می کند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: حضور باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن یأس و نا امیدی را در نظام سلطه افزایش خواهد داد و بر اقتدار و  ابهت همه جانبه ایران اسلامی خواهد افزود.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه بهشهر اضافه کرد: نمایش اقتدار ایرانیان در 22 بهمن و انتخابات از وظایفی است که باید به آن عمل شود و نباید با نادیده گرفتن آن، موجب خوشنودی دشمن شویم.
 
وی یادآور شد: روحانیان به دلیل جایگاهی که در جامعه دارند باید پیشگام و پیشرو مقابله با جنگ نرم دشمن باشند و در این روزها بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن و حضور گسترده در انتخابات در منبرها تاکید کنند و از همه ظرفیت‌های موجود در این بخش استفاده کنند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه بهشهر، با بیان این که بیداری اسلامی جهان و حرکت های مختلف اسلام خواهی در پناه ولایتمداری مردم ایران اسلامی است، تصریح کرد: ایران اسلامی مکتبی براساس آرمان ها و رهبری امام خمینی(ره) است که اکنون موجب بیداری اسلامی در خاورمیانه شده است و باید در جهت جهانی شدن این نهضت گام بداریم.
 
حجت الاسلام نوری ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران  به رهبری یک مرجع دینی و همراهی ملت ایران به پیروزی رسید و باید این حرکت عظیم الهی در جهان متبلور شود.
 
استاد حوزه و دانشگاه گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی همواره گوش به فرمان رهبری نظام هستند و باید در این برهه سرنوشت ساز دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن ماه با حضور گسترده خود، بار دیگر نقشه های پوشالی دشمنان را از بین ببرند./950/ت302/س

ارسال نظرات