۰۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۱۲۳۷۸۱

احزاب سیاسی خوزستان بر وحدت و همبستگی خود تأکید کردند

خبرگزاری رسا ـ نشست توجیهی تشکل ها و احزاب سیاسی سراسر استان خوزستان برگزار شد.
صندوق راي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست توجیهی تشکل ها و احزاب سیاسی سراسر استان خوزستان با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان امروز در اهواز برگزار شد.

حمید قناعتی معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان، با تأکید بر وحدت و همبستگی تشکل ها و احزاب سیاسی در راستای اجرای هر چه با شکوه انتخابات مجلس نهم و حضور حداکثری مردم، بیان داشت: میانگین حضور مردم در هشت دوره مجلس شورای اسلامی 60 درصد است.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: امیدواریم با ایجاد فضای رقابتی سالم و همکاری انجمن ها، تشکل ها، جبهه ها و احزاب سیاسی فعال در انتخابات بتوانیم مشارکت مردم در انتخابات را به 75 درصد برسانیم.

وی در ادامه سخنانش خطاب به نمایندگان احزاب سیاسی حاضر در جلسه، تصریح کرد: اگر حزب و یا گروهی بیانیه، اطلاعیه و یا شعاری در نظر دارد آن را رسانه ای کنند.

قناعتی با اشاره به این که هیچ وجه اجازه نخواهیم داد کسی به مسائل قومیتی ورود کند و این خط قرمز انتخابات است، گفت: ورود به مسائل قومیتی مانند سم مهلکی برای وحدت ملی است و اجازه تبدیل هم‌گرایی موجود در استان به واگرایی را نخواهیم داد.

در ادامه این نشست، مسؤولان و نمایندگان احزاب و گروه های سیاسی استان در سخنانی جداگانه با انتقاد از برخی سیاسیت های موجود در استان بر امنیت بیشتر ستادهای انتخاباتی نامزدها تأکید کردند.

در ادامه سخنان این مسؤولان بر لزوم فعال کردن تشکل ها و گروه های سیاسی استان در طول سال و اتحاد و همبستگی احزاب در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس نهم تأکید کردند.

یادآور می شود، جمعیت مؤتلفه اسلامی، جبهه بیداری اسلامی و بصیرت، حزب عدالت خواهان ایران اسلامی، انجمن اسلامی فرهنگیان شهرستان ماهشهر، حزب الثقلین، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی، کانون اسلامی فارغ‌التحصیلان شبه‌قاره هند و سایر گروه ها سیاسی از حاضران در این نشست بودند./9463/پ202/س
ارسال نظرات