۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۱۲۴۱۷۶
حوزه علمیه خراسان جنوبی در بیانیه‌ای؛

مردم ولایت‌مدار ایران برگ زرینی بر مجموعه افتخاراتشان می افزایند

خبرگزاری رسا ـ مردم ولایت‌مدار و انقلابی با حضور پرشکوه خود در روز جمعه 12 اسفند برگ زرین دیگری بر مجموعه افتخاراتشان خواهند افزود.
انتخابات
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، نمایندگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان جنوبی پیرامون انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن آن به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

حفظ حیثیت جمهوری اسلامی و ملت شریف بسته به آن است که به سوی صندوق‌های رأی چون موجی خروشان و دریایی مواج با صفوفی فشرده رفته، رأی خود را به شخصی بدهند که متعهد به اسلام و خدمتگزار به ملت و کشور و حامی مستضعفان و دارای بصیرت در امر دین و دنیا و منزه از گرایش به شرق و غرب و مکتب‌های انحرافی و دارای دید سیاسی است. «حضرت امام (رحمه الله تعالی)»

درود و سلام خداوند بر شما که با حضور پرشورتان در حماسه‌ 22 بهمن به ندای رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) لبیک گفتید و بر توطئه‌های دشمنان انقلاب خط بطلان کشیدید.

استکبار جهانی و ایادی ذبونش به خوبی بر این نکته واقف شده‌اند که امروز ایران اسلامی با قدرت به الگویی بی‌بدیل برای استکبارستیزی و نماد مردم‌سالاری دینی در جهان تبدیل شده است، که بیداری اسلامی در جهان اسلام شاهد صادقی بر این مدعاست، انقلابی که 33 سال پیش توانست هیمنه‌ پوشالی آمریکا و اذنابش را در هم بشکند و با برگزاری بیش از ده‌ها انتخابات مردمی و پرشور عزت، سرافرازی و سربلندی را نصیب خود سازد.

و اینک نیز حوزه علمیه خراسان جنوبی اطمینان دارد مردم ولایت‌مدار و انقلابی استان خراسان جنوبی در آزمونی دیگر و در محضر امام و شهدا همچون گذشته با حضور پرشکوه خود در روز جمعه 12 اسفند برگ زرین دیگری بر مجموعه افتخاراتشان خواهند افزود.

ان‌شاءالله با شرکت پرشور و حداکثری در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح موجبات رضایت حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و اسباب نا امیدی دشمنان را بیش از پیش فراهم نماییم.

( والسلام علی من اتبع الهدی)

/968/د102/س

ارسال نظرات