۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۲۴۹۴۲
عضو مجلس خبرگان رهبری:

‌حماسه 12 اسفند نشانگر ‌بصیرت و شعور سیاسی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، خلق حماسه 12 اسفند را ناشی از بصیرت و شعور سیاسی مردم بزرگ ایران اسلامی دانست.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، خلق حماسه 12 اسفند را ناشی از بصیرت و شعور سیاسی مردم بزرگ ایران اسلامی دانست و ابراز داشت: منتخبین مردم نیز باید با حرکت در سایه سار ولایت، خدمت خالصانه به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان این که حضور گسترده مردم در انتخابات از پایبندی مردم به نظام و رهبری حکایت می‌کند، افزود: ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی در سه دهه اخیر همواره تابع محض ولایت بوده و خواهند بود و همواره نیز در مسیر رضایت ولی فقیه گام بر‌می‌دارند.

امام جمعه قائم‌شهر گفت: با وجود همه گزافه‌گویی‌های دشمنان نظام، مردم ایران با حضور گسترده خود در همه صحنه‌های انقلاب نشان داده‌اند که پشت سر رهبری مدافع نظام و انقلاب خود هستند.

وی ادامه داد: این انتخابات نیز همچون دیگر انتخابات سبب سرافرازی ملت ایران و سرافکندگی دشمنان جمهوری اسلامی شد که چندی است با همه امکانات خود سعی در کمرنگ کردن حضور مردم داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی با بیان این که دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب همواره تلاش کردند تا جایگاه ولایت فقیه را در نظام اسلامی تضعیف کنند، خاطرنشان کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز تجلی حضور همه جانبه ملت در دفاع از مولا و متقدای خود بوده است.

امام جمعه قائم‌شهر، حماسه 12 اسفند را سبب ناامیدی دشمنان نظام دانست و تصریح کرد: بدخواهان نظام با همکاری برخی عناصر داخلی تلاش های گسترده ای برای دلسردکردن مردم در انتخابات کرده بودند که همه آن تلاش‌ها در همان ساعت‌های آغاز انتخابات خنثی شد و بار دیگر تنها بی‌آبرویی برای آنها باقی ماند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری مدیریت ستاد انتخابات استان را در راستای برگزاری قانون‌مند انتخابات در مازندران مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ستادهای شهرستان با هدایت و حمایت ستاد استان از هماهنگی مناسبی برخوردار بودند.

امام جمعه قائم‌شهر بیان داشت: بی‌طرفی ستادهای اجرایی انتخابات به شکل ارزنده ای در جلب اعتماد مردم و تقویت و ارتقای مشارکت و حضور آنان نقش داشته بود./950/ت302/س
ارسال نظرات