۱۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۱۲۵۷۶۴
راهیان نور(70)؛

حضور بیش از 2 هزار خادم در یادمان های دفاع مقدس

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، با اشاره به افزایش حجم کاروان های راهیان نور در مناطق جنگی اظهار داشت: بازدیدها نسبت به سال گذشته پیشرفت چشم گیری داشته است برای نمونه امسال ما در یادمان های شلمچه و اروند به صورت روزانه ۵۰ هزار و ۳۰ نفر بازدید کننده داریم.
حضور بیش از 2 هزار خادم در یادمان های دفاع مقدس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، صبح امروز در دیدار علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و سردار کوثری نایب رییس این کمیسیون در خصوص فعالیت های انجام شده در اردوهای راهیان نور سال نود یک تصریح کرد: توجه به اقدامات انجام شده در دو سال اخیر همچنان در برخی از یادمان ها با مشکلات زیر ساختی اعم از تامین آب شرب، سرویس های بهداشتی و آلودگی های محیطی از جمله آلودگی به میدان مین مواجه هستیم.

وی به حضور دانش آموزان در مناطق و یادمان های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به تاکیدات صورت گرفته در خصوص حضور دانش آموزان و فرهنگیان اقدامات مناسبی صورت گرفته که از آن جمله می توان به اعزام یک میلیون نفر دانش آموز به یادمان ها دوران دفاع مقدس اشاره کرد.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در خصوص فعالیت و همکاری وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با توجه به عملی شدن درس آمادگی دفاعی، این درس در یادمان ها به صورت عملی آموزش داده می شود و این مهم باعث استقبال دانش آموزان از این یادمان ها شده است.

وی با اشاره به افزایش حجم کاروان های راهیان نور در مناطق جنگی اظهار داشت: بازدیدها نسبت به سال گذشته پیشرفت چشم گیری داشته است برای نمونه امسال ما در یادمان های شلمچه و اروند به صورت روزانه ۵۰ هزار و ۳۰ نفر بازدید کننده داریم.

شاهوار پور با اشاره به حضور بی نظیر کاروان های راهیان نور در مناطق جنگی ابراز داشت: تراکم حضور زائران مناطق روز به روز در حال افزایش است که بارزترین مثال حضور در شلمچه و اروندکنار است.

وی به حضور خدام زایران در یادمان های مناطق جنگی اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 2 هزار خادم برای خدمت به زایران در یادمان های زیارتی دوران دفاع مقدس حضور دارند./9458/پ203/س
ارسال نظرات