۱۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۱۲۵۸۰۷
نماینده مجلس:

نگاه رهبر انقلاب به اقتصاد کشور کاملا استراتژیک است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه رهبر انقلاب اسلامی به اقتصاد کشور یک نگاه استراتژیک و کاملاً عمیق و دقیق است.
سيد شريف حسيني-نماينده مردم اهواز در مجلس نگاه رهبر انقلاب به اقتصاد کشور کاملا استراتژیک است
سید شریف حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به نامگذاری سال 91 از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی برتولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی خاطرنشان کرد: نامگذاری سالانه از سوی مقام معظم رهبری، در واقع حلقه های رسیدن به چشم انداز جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اقتصاد کشور را یک اقتصاد مبتنی بر اسلام دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران امروزه می خواهد یک الگوی اقتصاد اسلامی را به کشور های دیگر صادر کند، این الگوی اقتصادی شامل حقانیت، حلال بودن و عدم وابستگی به کشور دیگر است

ثابت قدم ماندن اقتصاد ایران در نوسانات اقتصادی جهان

وی با اشاره به اقتصاد داخلی کشور تصریح کرد: اقتصاد کشورمان از ثبات و استحکام خاصی در برابر نوسانات اقتصادی کشورهای دیگر برخوردار و هیچ لغزشی به خود راه نداده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی به نگاه رهبری به اقتصاد کشور اشاره کرد و اظهار داشت: در واقع نگاه رهبر انقلاب اسلامی به اقتصاد کشور یک نگاه استراتژیک و کاملاً عمیق و دقیق است.

توجه رهبری به اقتدار اقتصاد ملی

حسینی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در 23 سال گذشته نامگذاری سال ها را به اقتصاد کشور سوق داده است؛ از این رو متوجه می شویم که معظم له به بالا بردن توانمندی در این عرصه مهم توجه خاصی دارند.

وی افزود: مسؤولان اجرای نباید به این نامگذاری ها به چشم شعار نگاه کنند؛ بلکه باید بپندارند که این حکمی است که از رهبر انقلاب به صورت شفاهی و همگانی صادر شده است.

نماینده مردم اهواز در پایان سخنانش مدیریت واردات را یکی از اولویت کاری مسؤولان نظام دانست و گفت: اگر مدیریت واردات اتفاق بیافتد، ما می توانیم به تولیدکننده داخلی کمک کنیم، ضمن این که تولید کننده داخلی باید بداند که کالای با کیفیت عالی را باید به مردم تحویل دهد./9458/ت302/س
ارسال نظرات