۲۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۱۲۶۵۰۶

تعدادی از منافقین از پادگان لیبریتی بغداد فرار کردند

خبرگزاری رسا ـ تعدادی از اعضای گروهک تروریستی منافقین از پادگان لیبریتی فرار کرده و خود را تسلیم نیروهای عراقی کردند.
منافقين
به گزارش خبرگزاری رسا 5 تن از اعضای گروهک تروریستی منافقین موفق شدند از پادگان لیبرتی در بغداد فرار کرده و خود را تسلیم نیروهای امنیتی عراق کنند.

این افراد که از ظلم و ستم سران این گروهک تروریستی به ستوه آمده بودند پس از آنکه به پادگان لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد منتقل شدند، توانستند از این پادگاه فرار و به نیروهای امنیتی عراق پناهنده شوند.

در گذشته نیز تعدادی از اعضای این گروهک که 3 تن از آنان از رهبران گروهک به شمار می آیند، توانستند از اردوگاه اشرف (محل سکونت سابق منافقین) فرار کرده و خود را تسیلم نظامیان عراقی کنند.

این در حالیست که سران گروهک تروریستی منافقین به هیچ وجه اجازه خروج از این اردوگاه را به اعضای خود نمی دهند و خروجی های اردوگاه تحت کنترل شدید قرار دارد.

حجت الاسلام شیخ حسین الاسدی، نماینده پارلمان عراق در مصاحبه با پایگاه اشرف نیوز بر لزوم محاکمه منافقین تاکید کرد و گفت: محاکمه عناصر جنایتکار این گروهک ضروری است و خواسته خانواده هایی است که اعضای خود را توسط این گروهک از دست داده اند.

وی با اشاره به جنایت های بی شمار منافقین علیه ملت عراق افزود: محاکمه منافقین بر خلاف قانون اساسی نیست، کردهای عراق نیز ظلم و ستم فراوانی از سوی منافقین که با نظام دیکتاتوری صدام همکاری می کردند، متحمل شدند.

نماینده پارلمان عراق از تصمیم دولت عراق مبنی بر اخراج منافقین از این کشور استقبال کرد و خروج کامل اعضای این گروهک تروریستی بر اساس زمان اعلام شده را خواستار شد.

گفتنی است دولت عراق نسبت به اخراج منافقین از این کشور مصمم بوده و در حال انتقال تدریجی اعضای این گروهک تروریستی به پادگان لیبریتی در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد با هدف اخراج آنان در عراق است./980/ب902/گ
ارسال نظرات