۳۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۱۲۶۶۷۴

فعالیت طلاب و مبلغان تبریزی در حلقه های صالحین

خبرگزاری رسا ـ حلقه های شجره طیبه صالحین بسیج حوزه ها و پایگاه های سپاه ناحیه امامت تبریز رتبه نخست میان نواحی استان آذربایجان شرقی کسب کرد.
حلقه هاي تبليغي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام آسمانی، مسؤول تربیت و آموزش سپاه ناحیه تبریز  روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مهر سال 90 تاکنون در تمام حوزه ها و پایگاه های این ناحیه 437 تعداد حلقه صالحین تشکیل شده است.

وی ادامه داد: بر اساس ارزیابی ها با توجه به فعالیت، شکل گیری، اجرای این برنامه مطابق با استاندارد و تلاش های سرگروه ها و مربیان در این حلقه ها این ناحیه رتبه برتر را توانست کسب کند.

حجت الاسلام  آسمانی تاثیر گذاری طرح حلقه های صالحین میان اقشار مختلف جامعه بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به گزارش های رسیده از مدارس و خانواده ها با اجرای این طرح در جامعه، سطح بصیرتی، تربیتی و تعالی میان بسیجیان به ویژه جوانان ارتقاء یافته است.

وی تشکیل حلقه های صالحین جدید و کیفی سازی برنامه های آن را از مهم ترین کارهای امسال برشمرد و از فعالیت فعالیت طلاب، روحانیان و مبلغان حوزوی در حلقه های صالحین استان خبر داد و گفت: از میان حوزه های تابعه این ناحیه حوزه 5 بسیج خواهران و برادران تبریز توانسته در اجرای طرح حلقه های صالحین فعالیت بهتری داشته و رتبه برتر را به خود اختصاص دهد.

به گفته مسؤول تربیت و آموزش سپاه ناحیه تبریز از بین 22 نواحی سپاه در آذربایجان شرقی علاوه بر ناحیه امامت تبریز ناحیه های مرند و ملکان هم توانستند رتبه برتر استانی را در زمینه اجرای طرح حلقه های شجره طیبه صالحین کسب کنند.

گفتنی است، طرح شباب نیز در حوزه های این ناحیه از اواخر سال 90 اجرایی می شود که در قالب آن حوزه های م.احی مقاومت پس از مجهز شدن به رایانه و اتصال به ایترنت، امور فرهنگی، آموزشی و اداری تسهیل پیدا می کند.

طرح شباب برای نخستین بار به صورت کشوری در نواحی سپاه تبریز و ناحیه امامت و سپس در شهرستان ها اجرا و نشانی اینترنتی طرح www.shabab.ir و www.pyke basij.ir و www.iran basij.ir می باشد./935/پ203/س
ارسال نظرات