۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۲۶۹۴۳
مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی:

تحولات چشم‌گیری در مدارس علمیه استان مرکزی روی داده است

خبرگزاری رسا ـ مدیرحوزه های علمیه استان مرکزی با اشاره به گردهمایی ماهانه معاونت های مختلف حوزه و مدیران مدارس این استان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره ثمرات و برکات این گردهمایی گفت: با بهره مندی از نظرات همدیگر می توانیم اجرای برنامه ها را به نحو شایسته ای اجرا کنیم.
نشست مديران مدارس علميه

 
حجت الاسلام حسین پور مدیرحوزه های علمیه استان مرکزی با اشاره به گردهمایی ماهانه معاونت های مختلف حوزه و مدیران مدارس این استان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره ثمرات و برکات این گردهمایی گفت: توفیق برنامه ریزی برای تربیت طلاب کوشا و موفق که مبلغان آینده معارف دینی و الهی هستند، از مهمترین برکات و ثمرات این گردهمایی است.

وی در ادامه افزود: در این گردهمایی ماهانه وضعیت مدارس و حوزه علمیه استان مرکزی بررسی شده و از نظرات معاونان حوزه و مدیران مدارس در تصویب و اجرای برنامه های پیش رو استفاده می شود.

مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی با بیان این که بهره مندی از نظرات مختلف در این جلسات سبب اجرای شایسته برنامه ها می شود، خاطر نشان کرد: در این جلسات جو همدلی و مشارکت وجود دارد، همچنین از تجربیات مدیران در بخش های مختلف آموزشی، پژوهشی و اخلاقی استفاده می شود.

وی نزدیک بودن استان قم را یکی از نقات قوت حوزه علمیه استان مرکزی دانست و تصریح کرد: باید از این امتیاز استفاده کرد؛ اساتید و طلاب این استان که در قم ساکن هستند می توانند به راحتی به شهر خود بیایند و فعالیت های علمی تبلیغی داشته باشند.

مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی با اعلام رضایتمندی از نیروی انسانی حوزه علمیه استان مرکزی گفت: سرمایه گذاری در حوزه های علمیه استان مرکزی به هیچ وجه با دیگر استان ها قابل مقایسه نیست.

وی بیان داشت: در جلسه ای با حضور مدیران استان گفتم اگر می خواهید حوزه های علمیه پیشرفت کند، حداقل یک درصد از بوجه ای را که برای دانشگاه هزینه می کنید به حوزه اختصاص دهید.

حجت الاسلام حسین پور با اشاره به تحولات خوب و امیدوار کننده ای که درچند سال اخیر در حوزه های علمیه روی داده است، گفت:  با به ثمر رسیدن این فعالیت‌ها می توانیم شاهد رشد روز افزون حوزه علمیه استان مرکزی باشیم.

شایان ذکر است، سیزده مدرسه علمیه برادران و هفت مدرسه علمیه خواهران در استان مرکزی پذیرای افراد علاقه‌مند به تحصیل در حوزه های علمیه هستند./ 928/ت302/ن

ارسال نظرات