۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۱۲۷۵۳۲
آیت الله ملکوتی:

آیت‌الله خامنه‌ای نعمتی الهی برای مردم ایران هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مقام معظم رهبری را نعمتی الهی برای ملت ایران دانست و از تدابیر داهیانه و مدبرانه ایشان در مدیریت نظام اسلامی تجلیل کرد.
آيت الله مسلم ملکوتي آيت الله مسلم ملکوتي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله مسلم ملکوتی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ظهر امروز در دیدار شماری از مردم سراب از توابع استان آذربایجان شرقی، مردم این شهرستان را انقلابی، غیرت مند و ولایی توصیف کرد.

وی مسؤولان کشور و استان آذربایجان شرقی را به توجه بیش از پیش به این منطقه توصیه کرد و گفت: نمایندگان این شهرستان نیز باید مشکلات سراب را در مجلس شورای اسلامی مطرح و پیگیری نمایند.

آیت‌الله ملکوتی همچنین با اشاره به آیات و روایاتی به بیان نکات اخلاقی برای حاضران پرداخت و تقوا را مهم ترین سرمایه انسان دانست.

این عضو جامعه مدرسین در بخش دیگری از سخنان خود با تجلیل از هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد: حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مقام معظم رهبری نعمتی الهی هستند که خدا به ما داده و باید قدر ایشان را بدانیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی، حراست از نظام و ارزش ها را یک اصل مهم خواند و تاکید کرد: همه باید با انجام درست وظایف به فکر حفظ و تقویت انقلاب اسلامی و ارزش ها در جامعه باشیم. /924/پ202/ج
ارسال نظرات