۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۱۲۷۹۴۰
علمای فلسطین خواستار شدند:

حمایت گسترده مردمی از اسرا و ادامه فشار به رژیم اسرائیل

خبرگزاری رسا ـ همزمان با گسترش دامنه حمایت و همبستگی با اسرای فلسطینی اعتصاب کننده غذا، شماری از علمای فلسطین دیدگاه خود را پیرامون این اعتصاب اعلام کردند.
فلسطين
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از palestine-info، شیخ عکرمه صبری، رئیس کمیته عالی اسلامی طی سخنانی با اشاره به اعتصاب غذای اسرای فلسطینی گفت: اعتصاب غذا حق اسرا است و هدف آنان اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی جهت برآورده شدن خواسته های قانونی است.

صبری گفت: وظیفه علمای فلسطین و دیگر علما حمایت از اسرا و دعا برای ثابت قدم ماندن آنان و تداوم پایداری شان و اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی با توسل به شیوه های دیپلماتیک و سیاسی و اقتصادی جهت برآوردن خواسته های آنان است.

همچنین شیخ دکتر سالم سلامه، رئیس جمعیت علمای فلسطین گفت: اعتصاب غذای اسرای فلسطینی به رغم سختی آن سلاحی در نبرد سیاسی آنان محسوب می شود و این اقدام خشم دشمن صهیونیستی را بر می انگیزد و آنان را به تسلیم وا می دارد.
وی افزود: خودداری از خوردن غذا آخرین اقدام اسیربرای آزادیش قلمداد می گردد و هر اسیری در این نبرد جان خود را از دست دهد شهید امت محسوب می شود.

لازم به ذکر است جمعی از اسرای فلسطین در اعتراض به شیوه برخورد نامناسب و اهانت آمیز ماموران رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده اند./982/ب902/ک
ارسال نظرات