۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۲۸۷۲۱
از سوی عقیدتی سیاسی ناجا؛

2هزار مبلغ به مناطق مختلف کشور اعزام می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی از اعزام دو هزار مبلغ در مناسبت های تبلیغی سال جاری خبر داد.
ابوتراب بهرامي رييس سازمان عقيدتي سياسي ناجا
حجت‌الاسلام ابوتراب بهرامی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به دیدار خود با حضرت آیت‌الله جوادی آملی از اساتید برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، گفت: سازمان عقیدتی ناجا با وجود نیاز فراوان در راستای جذب و بکارگیری روحانیان و مبلغان، دارای مشکلاتی است که امروز در دیدار با حضرت آیت‌الله جوادی آملی از ایشان درخواست کمک و راهنمایی داشتیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته یکهزار و 700 مبلغ را جذب و اعزام کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: اعزام دو هزار مبلغ در سال جاری در دستور کار عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خواهد بود.

حجت‌الاسلام بهرامی با اشاره به نامگذاری امسال به سال تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، ابراز داشت: نیروی انتظامی با کنترل کالاهای قاچاق و بهرگیری و استفاده از تولید داخلی در راستای تحقق این شعار حرکت خواهد کرد.

وی با اشاره به این که طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری مردم مؤثرین نقش را در راستای تحقق این مهم دارند، اظهار داشت: برای تحقق این امر مهم فرهنگ سازی در بین مردم امری کلیدی است و طلاب و روحانیان می‌توانند با فرهنگ‌سازی در جامعه نقش خود را در این خصوص به درستی ایفا کنند.

گفتنی است، مسؤولان سازمان عقیدتی سیاسی ناجا امروز پنج شنبه، 28 اردیبهشت در مؤسسه اسراء با حضرت آیت‌الله جوادی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم دیدار و گفت و گو کردند./921/پ203/ج

ارسال نظرات