۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۲۸۹۶۱
یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد؛

روابط پنهانی عربستان سعودی با یک شرکت اسرائیلی

خبرگزاری رسا ـ روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونت در گزارشی فاش کرد که شرکت نفتی عربستان با نام یائر که مالکیت آن را یکی از علمای دینی عربستان برعهده دارد، با یک شرکت اسرائیلی مستقر در شهر رمات گان در نزدیکی تل آویو ارتباط کاری دارند.
عربستان


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از palestine-info، درحالی که مقامات عربستانی عنوان می کنند که هیچ رابطه ایی با رژیم اسرائیل ندارند، یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی از روابط پنهانی سعودی با یک شرکت اسرائیلی پرده برداشت.

شرکت عربستانی یائر از یک شرکت اسرائیلی برنامه ای با نام TMB که در اداره شرکت های بزرگ استفاده می شود، به مبلغ 180 هزار دلار خریداری کرده است.

برهمین اساس، پس از پایان معامله آموزش هایی به کارمندان و کارگران این شرکت عربستان در شهر ملبورن استرالیا ارایه شده و در این دوره آموزشی تیم صهیونیستی متشکل از هجده نفر بر آنها نظارت داشتند.

روزنامه یدیعوت آحارونت در گزارش خود فضای حاکم بر این روابط و آموزش ها را صمیمی و خوب توصیف و اعلام کرد: عربستان تمایل دارد احساس خوبشان را به اسرائیل نشان دهند.

گفتنی است، رژیم سعودی برای پنهان نگه داشتن روابط سری بین خود و رژیم صهیونیستی بسیار تلاش می کند، ولی رسانه های اسرائیل به عمد این روابط سری بین دو رژیم را افشا کردند./982/ب902/ک

ارسال نظرات