۰۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۲۹۲۰۰
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

فتح خرمشهر قدرت پوشالی دشمن را به دنیا نشان داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا فتح خرمشهر را معجزه ای الهی با دستان رزمندگان مخلص و شهادت‌طلب ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: فتح خرمشهر در آن شرایط مساوی با شکست تمامی ابهت ابر قدرت های شرق و غرب عالم بود.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، امروز در جمع نیروهای مسلح و بسیجیان شهرستان اهر اظهار داشت: راه عزت و اقتدار انقلاب اسلامی نه تنها در دوران دفاع مقدس، بلکه امروز نیز با تولید علم و دانایی به همت بسیجیان جوان ادامه دارد.

وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز در شرایطی با گروه 5+1 مذاکره می کند که دیگر موضع انفعال گذشته را ندارد و از روی اقتدار و به درخواست خود غرب مذاکره می کند، دشمنان نیز به قدرت علمی، صنعتی و فرهنگی ملت ایران آگاهی یافته اند.

حجت الاسلام ولایی خاطرنشان کرد: امروز هرچه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می گذرد ایران اسلامی با اقتدارتر و باصلابت تر به حیات پر برکت خود ادامه می دهد و هر روز شاهد دستاوردهای جدید در حوزه های مختلف علمی، پژوهشی، فن آوری نانو و هسته ای هستیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود فتح خرمشهر را معجزه ای الهی با دستان رزمندگان مخلص و شهادت‌طلب ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: فتح خرمشهر در آن شرایط مساوی با شکست تمامی ابهت ابر قدرت های شرق و غرب عالم بود.

وی افزود: بیش از 70 کشور دنیا پل تدارکاتی به رژیم بعث عراق زده بودند و از آن حمایت کامل می کردند که با فتح خرمشهر از سوی دلاورمردان سپاه اسلام قدرت تو خالی آنها به دنیا نمایان شد، امام راحل با آن جمله تاریخی که فرمودند؛ خرمشهر را خدا آزاد کرد، حقیقت مسأله را بیان کردند.

حجت الاسلام ولایی ادامه داد: فتح خرمشهر تمامی معادلات جنگ را بر هم زد، آنان که تا دیروز جنگ را تنها راه حل ایران و عراق می دانستند با چرخش 180 درجه ای در صدد فراهم کردن زمینه برای صلح و آتش بس درآمدند و این نشان از اراده پولادین ملت ایران به رهبری حضرت امام (ره) در مواجهه با دشمنان نظام و انقلاب بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه ولایت‌مداری، اخلاص، روحیه ایثار و شهادت و یقین به وعده های الهی را مهم ترین عوامل آزادسازی خرمشهر دانست و تصریح کرد: ادامه مسیر حق و حقیقت شهدا نیز تنها با ولایت‌مداری و تبعیت محض از رهنمودهای رهبری محقق خواهد شد./935/پ203/ب

ارسال نظرات