۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۱۳۲۸۹۸
دبیر همایش جنگ و دفاع در اندیشه‌ امام:

افرادی که مسیر گفتمان دوم خرداد را پیش گرفتند امروز در لس‌آنجلس هستند

خبرگزاری رسا: دبیر علمی همایش جنگ و دفاع در اندیشه‌های امام خمینی(ره) گفت: بعد از دوم خرداد 78 یک گفتمان انتقادی از هشت سال دفاع مقدس ایجاد شد که مسیر انحرافی را در پیش گرفت و کسانی که مسیر این گفتمان را در پیش گرفتند امروز یا در لس‌آنجلس و یا کازابلانکا حضور دارند.
همايش جنگ و دفاع در انديشه‌هاي امام خميني در قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد مهدی بهداروند، امروز در همایش جنگ و دفاع در اندیشه‌های امام خمینی(ره) با تاکید بر نهضت جهانی بیداری اسلامی که در سالن همایش‌های سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: بعد از  دوم خرداد 78 یک گفتمان انتقادی از هشت سال دفاع مقدس ایجاد شد که مسیر انحرافی را در پیش گرفت.
وی با بیان این که کسانی که مسیر این گفتمان را در پیش گرفتند امروز یا در لس‌آنجلس و یا کازابلانکا حضور دارند، اظهار داشت: اندیشه‌های دفاعی امام خمینی(ره) تافته جدا بافته از سایر اندیشه‌های ایشان نبود و هرکجا که امام خمینی(ره) در موضع‌گیری‌های دفاعی خود وارد می‌شدند نوعی حجیت برای خود احساس می‌کردند.
دبیر علمی همایش جنگ و دفاع در اندیشه‌های امام خمینی(ره)  با بیان این که پایان هشت سال دفاع مقدس پایان مبارزه برای امام نبود، خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که حلقه مفقوده جنگ و دفاع مقدس بحث‌هایی است که برخی‌ها به دروغ به ادیگران نسبت می‌دهند و از زبان دیگران بیان می‌کنند که باید برای نظام و مردم تبیین شوند.
حجت‌الاسلام بهداروند با بیان این که تببین واقعیت‌های قطعنامه 598 برای نظام و مردم بسیار ضروری و لازم است، یادآور شد: خوشبختانه استقبال خوبی از سوی فرهیختگان از این همایش صورت گرفت و بیش از 50 مقاله به دبیر خانه همایش ارسال شد که در پایان کمیته علمی پنج مقاله دکتر فروتنی، دکتر عباسی، دکتر غلامپور، سردار سوداگر و دکتر محسن رضایی را به عنوان مقالات برتر انتخاب کرد.
یاسین الموسوی از فعالان انقلابی بحرین نیز در این همایش  با بیان این که بیداری اسلامی که در کشورهای منطقه ایجاد شده است برگرفته شده از انقلاب اسلامی ایران است، بیان داشت: مردم مسلمان و شیعه بحرین نیز امام خمینی(ره) را به عنوان یک رهبر قبول دارند.
وی گفت: امروز علمای بحرین با الهام گرفتن از تفکرات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب توانسته‌اند با ظلم و استکبار در بحرین مقابله کنند و این نشان از تاثیرگذاری اندیشه امام در بیداری اسلامی دارد./990/پ202/ج

 

 

ارسال نظرات