۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۱۳۳۷۱۴
مسؤول شورای هماهنگی گیلان:

آزادی فلسطین حلقه آخر بیداری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، انقلاب های مردمی در منطقه را زمینه ساز سقوط و نابودی صهیونیسم جهانی دانست.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام مجتبی اشجری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس به انقلاب های مردمی در منطقه اشاره کرد و آن را زمینه ساز نابودی رژیم صهیونیستی دانست.

 

وی با بیان این که روز قدس نماد مظلومیت ملتی است که در میان دسیسه استکبار و استعمار جهانی هویت اصیل خویش را می جوید، گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تبلور آرمان های حکومت عدالت گستر مهدی‌(عج) و روز اتحاد ملی است که برای آزادی قدس شریف امت آزاده جهان را به انسجام اسلامی برای محو صهیونیسم فرا می‌خواند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که رژیم اشغال گر قدس از انقلاب های مردمی به شدت هراسان است، تصریح کرد: امروز این رژیم جعلی پس از چند دهه جنایت های آشکار روز های پایانی عمر خود را می گذراند.

 

وی با بیان این که همه تلاش رژیم صهیونیستی و حامیان مستکبرش در عرصه جهانی برای منحرف کردن انقلاب های مردمی در منطقه بی نتیجه ماند، تصریح کرد: ملت های آزاده و مسلمان منطقه با تأسی از انقلاب اسلامی ایران پرچم اسلام را در کشورهای خود به اهتزاز درآوردند.

 

حجت الاسلام اشجری در ادامه سخنان خود، حضور ملت های مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس را همصدا شدن با ملت مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از رژیم اشغال گر  قدس و آمریکای جنایت کار است، تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص خاورمیانه و جهان اسلام باید زمینه ای فراهم شود تا راهپیمایی امسال باشکوه تر از هر زمان دیگری برگزار شود.

 

حجت الاسلام اشجری روز جهانی قدس را یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی معرفی کرد و با بیان این که امام راحل با نام نهادن آخرین هفته ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، همه ملت های آزاده جهان را متوجه مسأله فسلطین ساخت، ادامه داد: روز جهانی قدس روز ترس و وحشت رژیم غاصب صهیونیستی است.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان روز جهانی قدس را اعلام انزجار ملت های مسلمان جهان نسبت به رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: این رژیم غاصب هر روز به نابودی و محو کامل نزدیک می شود.

 

 حجت الاسلام اشجری با تأکید بر این که ملت ایران در راهپیمایی امسال روز قدس نیز حمایت سلطه‌گران و قدرت‌های شیطانی از رژیم اشغالگر صهیونیستی را به شدت محکوم می کنند، گفت: روز جهانی قدس تقبیح سکوت برخی دولت‌های عربی و اسلامی در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین است.

 

 وی با بیان این که موضوع فلسطین در صدر مسائل جهانی مطرح و به کانون تحولات جهانی مبدل شده است، گفت: روز جهانی قدس زمینه ایجاد و شکل گیری انتفاضه مردم فلسطین شد.


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، تقویت هم گرایی و وحدت را مهم ترین پیام انتفاضه فلسطین دانست و تصریح کرد: تحولات اخیر منطقه به ویژه سرنگونی حسنی مبارک زمینه نابودی رژیم اشغال گر قدس را فراهم کرده است.


وی با بیان این که روز جهانی قدس، روز همدردی مردم ایران و جهان اسلام با مردم فلسطین به عنوان یک فریضه است، ادامه داد: آحاد جامعه اسلامی وظیفه دارند دراین روز با اهمیت با حضوری گسترده بار دیگر از آرمان های مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند.


حجت الاسلام اشجری در ادامه سخنان خود از برگزاری جشنواره سقوط صهیونیسم در عمارت کلاه فرنگی رشت خبر داد و گفت: برنامه های متنوع دیگری در آستانه روز جهانی قدس در دستور کرد قرار گرفته است./950/پ202/ب

ارسال نظرات