۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۳۳۷۲۲
اخبار کوتاه؛

اعزام بیش از هزار مبلغ به شهرهای خراسان جنوبی

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ماه مبارک رمضان یک هزار و 30 روحانی به یک هزار و 30 شهر ، بخش و روستای خراسان جنوبی اعزام می شوند.
اخبار کوتاه

 

حجت الاسلام کوثری نیا، کارشناس اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات خراسان جنوبی گفت: این مبلغان از حوزه های علمیه  قم، مشهد و بومی استان هستند که 70 درصد آن ها به روستاها و 30 درصد آن ها به شهرها و بخش ها اعزام می شوند.

 

وی برگزاری نماز جماعت، برگزاری مراسم شب های قدر، تبیین جایگاه ولایت فقیه در جامعه، بصیرت بخشی در زمینه های حجاب و عفاف، فرهنگ ایثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر و گفتمان های دینی را از جمله فعالیت های این مبلغان عنوان کرد.

 

توزیع چهار هزار جلد کتاب« حجاب عزت است یا اسارت»

 

مسؤول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از توزیع چهار هزار جلد کتاب «حجاب عزت است یا اسارت » در میان بانوان شاغل دستگاه ها ی اجرایی استان خبرداد.

 

وی هدف از توزیع این کتاب را افزایش فرهنگ بصیرتی با نوان شاغل در خصوص حجاب دانست.

 

وی افزود: این کتاب جزء منابع آموزشی ضمن خدمت بانوان شاغل دستگاه های اجرایی قرار داده شده و در 14 مردادماه یک مسابقه بر اساس محتوای این کتاب برگزار خواهد شد.

 

مسؤول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه به نفراتی که حداکثر امتیاز را در این مسابقه کسب کنند، جوایز ارزنده ای اهدا می شود، یادآورشد: به شرکت کنندگان در این دوره گواهی آموزش ضمن خدمت ارائه خواهد شد.

 

تجلیل از نفرات برگزیده کنگره شهدای باقریه

 

حجت ‌الاسلام محمد طاهر گرایلی،مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به تقدیر از برگزیدگان نخستین کنگره بزرگداشت شهدای باقریه بیرجند، اظهار کرد: این کنگره اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد که 30 اثر به دبیرخانه کنگره ارسال شد و از بین آثار ارسالی پنج اثر به عنوان آثار برتر پذیرفته شد.

 

 وی تصریح کرد: محمد‌رضا عرب پور با ارائه مقاله‌ ای با موضوع «فلسفه مهاجرت امامزادگان به ایران» به عنوان نفر اول، ابوالقاسم سلطانی و راضیه احمدی شاهرخت با موضوع «کرامت امامزاده سعدالله بن موسی الکاظم شاهرخت زیرکوه» به عنوان نفر دوم، راضیه احمدی شاهرخت با ارائه شعر با موضوع «امامزاده سعدالله‌ابن موسی ‌الکاظم(ع)» به عنوان نفر سوم، علی‌ اکبر مهیمنی با ارائه مقاله ف«لسفه مهاجرت امامزادگان به ایران و سرگذشت شهدای باقریه» به عنوان نفر چهارم و حسن زارع و مریم حیدری با ارائه مقاله «فلسفه مهاجرت امامزادگان به ایران» به عنوان نفر پنجم معرفی شدند./930/پ203/ب

 

 

ارسال نظرات