۱۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۱۳۴۳۸۳

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوکران رژیم صهیونیستی

خبرگزاری رسا ـ نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تلاش هستند که حمایت رای دهندگان یهودی و حمایت مقامات رژیم صهیونیستی را بدست آورند.
آمريکا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، میت رامنی نامزد جمهوری خواه آمریکا در سفر به اسرائیل تلاش کرد حمایت رای دهندگان یهودی و جلب اعتبار را بدست آورد.


او دو روز را در بیت المقدس سپری کرد تا بدین طریق جایگاهی بین المللی کسب کند. وی در این سفر با چندین تن از مقامات اسرائیلی دیدار کرد و به آنها در برابر تهدیدات ایران اطمینان داد.

 

میت رامنی در دیدار با شیمون پرز گفت : همانند شما ما هم از توان هسته ای ایران بسیار نگرانیم و نمی توانیم بپذیریم که ایران به کشوری مجهز به سلاح هسته ای تبدیل شود.

 

کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا گفت: تعامل نظامی با مسأله هسته ای ایران، گزینه ای است که کمترین تمایل به آن وجود دارد اما اگر همه گزینه های دیگر شکست بخورند، باید اقدام نظامی را بررسی کرد و برای آن آمادگی داشت.

 

وی افزود: جلوگیری از تبدیل ایران به کشور هسته ای، موضوع حیاتی است. ایران هسته ای، جهان، آمریکا و اسرائیل را در معرض خطر قرار می دهد. وجود ایران هسته ای به معنی قرار گرفتن مواد خطرناک در دستان حزب الله و دیگر گروه هاست.

 

این سناتور کنگره آمریکا همچنین در پاسخ به روزنامه هاآرتص وعده داد: در صورت پیروزی در انتخابات هر آنچه را که برای منع ایران از دست یابی به سلاح هسته ای نیاز باشد، انجام خواهم داد. گزینه نظامی در برابر ایران دارای کمترین جذابیت است ولی نباید به هیچ وجه، این گزینه از روی میز ، برداشته شود.

 

کارشناسان سیاسی این سخنان میت رامنی را فقط برای جلب حمایت اسرائیل عنوان می کنند.

 

سفر میت رامنی به اسرائیل همچنین فرصتی برای جلب رای دهندگان یهودی آمریکایی بود که به طور سنتی به نامزد دموکرات رای می دهند. این سفر بعلاوه با هدف جلب حمایت مسیحیانی است که از سیاست دولت اسرائیل حمایت می کنند.

 

باراک اوباما نیز که خواست از قافله خوش خدمتی برای رژیم صهیونیستی عقب نیفتد و حمایت اسرائیل را از دست ندهد، همزمان با سفر میت رامنی به اسرائیل قانونی را امضا کرد که بر اساس آن همکاری های امنیتی و دفاعی با اسرائیل تقویت می شود.


همچنین، اوباما رییس جمهور فعلی آمریکا از کمک 70 میلیون دلاری واشنگتن به سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین اسرائیل خبر داد.

 

 رییس جمهور آمریکا در مراسم امضای قرارداد جدید همکاری‌های نظامی و غیر نظامی با اسرائیل گفت: همانطور که بسیاری از شما می‌دانید، من در دولت خودم تعمیق همکاری با اسرائیل در همه موضوعات امنیتی،‌اطلاعاتی، نظامی،‌فناوری را در اولویت خود قرار داده‌ام.

 

وی افزود: من بسیار خوشحالم که این هفته ما قادر خواهیم بود تا کمک 70 میلیون دلاری بیشتر برای گنبد آهنین را اعلام کنیم.

 

رییس جمهور آمریکا ادامه داد: اجازه دهید تا درباره حوادث غمباری که ما در بلغارستان دیدیم صحبت کنیم و درباره چالشی که نه فقط برای اسرائیل بلکه برای تمام جهان است تاکید کنیم و از حملات تروریستی جلوگیری کرده و اجازه ندهیم که مردم اسرائیل مورد هدف قرار گیرند.

 

آنچه که مورد توجه است این است که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هر دو در تلاش هستند تا آراء یهودیان را از آن خود کنند و برای انتخاب وابسته به حمایت رژیم صهیونیستی هستند و در آستانه انتخابات تلاش می کنند نظر مقامات اسرائیل را به خود جلب کنند./982/ب912/ک

 

ارسال نظرات