۱۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۳۴۴۰۴
امام جمعه بستان آباد:

ولایت فقیه محور وحدت مردم ایران است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام رضوی وحدت و حرکت در مسیر ولایت را عامل پیروزی مردم ایران در تمام عرصه‌ها دانست و گفت: ولایت فقیه محور وحدت مردم ایران است.
ولايت فقيه

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدرضا رضوی، امام جمعه بستان آباد، امروز در همایش مبلغان، علما و روحانیان شهرستان بستان آباد، با بیان این‌که پیروزی انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت علما و روحانیان بوده است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی نماد اثرگذاری روحانیت در تحولات تاریخی کشور است، وجود روحانیان متعهد و دلسوز در جامعه موجب بهره برداری صحیح نعمت انقلاب و نظام ولایی می شود.

 

حجت الاسلام رضوی با بیان این‌که مردم سرمایه اصلی نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: دشمن سعی می کند نظام اسلامی را نزد مردم ناکارآمد نشان دهد که برای مقابله با این حربه مسؤولان باید با جدیت در مسیر جلب رضایت مردم گام بردارند، البته روحانیت نیز با آشکار کردن ابعاد مختلف تهاجم فرهنگی دشمن برای مردم، می توانند کارساز باشند.

 

وی روحانیان را عنوان افسران جبهه های فرهنگی کشور دانست و گفت: استکبار جهانی با تحمیل جنگ نرم تلاش دارد مردم را از نظام اسلامی دلسرد کنند که با هوشیاری مردم و حرکت بر مسیر ولایت این طرح ها شکست خواهد خورد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که دشمنان درصدد جدایی میان مردم و روحانیت هستند، گفت: استکبار جهانی با زیر سؤال بردن جامعه روحانیت و انتشار شایعه هایی کذایی می خواهند چهره این قشر فرهیحته را مخدوش کنند.

 

حجت الاسلام رضوی با تاکید بر این‌که پیوند مردم و روحانیت ناگسستنی است، تصریح کرد: همانگونه که روحانیت در مقاطع مختلف تاریخ تاثیرگذار و سازنده بودند، در شرایط کنونی نیز اجازه تفرقه افکنی به بدخواهان نظام نخواهند داد.

 

امام جمعه بستان آباد ولایت فقیه را نقطه وحدت مردم ایران دانست و گفت: دشمنان با درک جایگاه و نقش رهبری نظام درصدد تضعیف ولایت فقیه هستند، غافل از اینکه مردم ایران عاشق رهبر و ولی زمان خود هستند.

 

وی در ادامه وحدت و حرکت در مسیر ولایت را عامل پیروزی مردم ایران در تمام عرصه‌ها دانست و اظهار داشت: مساجد سنگر مستحکم و عامل تقویت وحدت و عامل ارتقای دین و ایمان مردم هستند، روحانیان برای ترویج فرهنگ غنی اسلامی در این مکان ‌ها تلاش های مضاعفی داشته باشند.

 

حجت الاسلام رضوی بهره مندی از روش های فرهنگی و هنری در جذب نوجوانان و جوانان به فعالیت های مسجدی را خواستار شد و ادامه داد: در شرایطی که دشمنان درصدد ترویج بی بند و باری در فضای عمومی جامعه هستند، نباید از نقش سازنده مساجد غافل بود./935/پ202/ب

ارسال نظرات