۱۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۳۴۴۰۷
مسؤول شورای هماهنگی مازندران:

ایران به قدرتی بلامنازع تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی مازندران با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز پس از سه دهه به یک قدرتی بلامنازع در عرصه بین المللی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: اقتدار امروز نظام در سایه هدایت های رهبری و حضور با صلابت ملت ایران در عرصه های مختلف حاصل شده است.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي مازندران

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تنویر افکار عمومی، ترغیب و بسیج عمومی مردم برای حضور در صحنه‌های مختلف و هماهنگی بین همه نهاد‌ها و دستگاه‌‌‌های مربوطه در برگزاری مراسم بر کسی پوشیده نیست.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که با تدبیر حکیمانه و به موقع امام خمینی‌(ره) در 12 مرداد 1359 نهادی با عنوان شورای همانگی تبلیغات اسلامی تشکیل شد، گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 و استقرار حکومت جمهوری اسلامی، موضوع مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف به عنوان نماد و تبلور عینی جمهوریت مورد توجه ویژه رهبر و بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و سایر مسؤولان کشور قرار گرفت.


وی تصریح کرد: نقشی که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تنویر افکار عمومی، ترغیب و بسیج عمومی مردم برای حضور در صحنه‌های مختلف و هماهنگی بین کلیه نهاد‌ها و دستگاه‌ها‌ی مربوطه در برگزاری مراسم و نکوداشت مناسبت‌ها از خود نشان داده است بر کسی پوشیده نیست.


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، وجود شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهم و اساسی دانست و افزود: مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند؛ بی شک اگر ما شورای هماهنگی را نداشتیم، ناسازگاری ها و اشکلات فراوانی را در ایجاد اداره و راه اندازی مراسم‌های مختلف شاهد بودیم.


حجت الاسلام یوسف‌پور تصریح کرد: شورای همانگی تبلیغات اسلامی در‌ سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در ایجاد همبستگی تشکل‌ها و جناح‌های سیاسی در برگزاری مراسم و آیین‌های با صداقت و ایجاد تمهیدات لازم برای حضور مستمر در پاسداری از دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های آن و نیز اعلام مواضع نظام جمهوری اسلامی نسبت به سیاست‌های استکبار جهانی نقش برجسته ای ‌ایفا کرده است.


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای انسجام وظایف خود اقدام به تشکیل ستادهای مختلف با حضور نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌های مرتبط با آن داشته است، افزود: ستاد برگزاری مراسم‌های دهه فجر، شهدای هفت تیر، مراسم روز زن، سیزده آبان، روز جهانی قدس و ستاد همایش‌های علمی و فرهنگی از جمله این ستادها است.

 

وی با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز پس از سه دهه به یک قدرتی بلامنازع در عرصه بین المللی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: اقتدار امروز نظام در سایه هدایت های رهبری و حضور با صلابت ملت ایران در عرصه های مختلف حاصل شده است.


حجت الاسلام یوسف‌پور برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و هماهنگی در اجرای مراسم رسمی و عمومی کشور و نیز مراسم ضروری و فوریتی و اعلان مواضع در موقعیت ها و شرایط خاص سیاسی، اجتماعی با هماهنگی مراجع مرتبط را از مهم ترین اهداف این شورا عنوان کرد و افزود: ایجاد ستادهای و تشکل های مورد نیاز برای برگزاری مراسم رسمی و عمومی کشور با استفاده از امکانات و نیروی انسانی دستگاه های دولتی و غیر دولتی، ایجاد زمینه مناسب به منظور حضور گسترده کلیه اقشار مردم در ارهپیمایی، تظاهرات و مراسم مختلف و اشاعه فرهنگ اسلامی و انقلاب اسلامی به منظور پایداری آن در بین اقشار جامعه فعالیت های عمده شورا از دیگر وظایف مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

 

وی با بیان این که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در سال89 و 90 رتبه برتر کشور را از نظر عملکردی کسب کرده است از تشکیل مجمع نمایندگان شورا و مجمع نخبگان شورا در مازندران خبر داد.

 

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به برگزاری تظاهرات روز جهانی قدس در استان اعلام کرد مسیرهای راهپیمایی مردم مازندران در روز قدس در آینده نزدیک اطلاع‌رسانی می‌شود./950/پ202/ب

ارسال نظرات