۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۱۳۴۷۳۱

واکنش دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان به شایعات برخی رسانه ها

خبرگزاری رسا ـ دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، در اطلاعیه ای مطالب منتشر شده در سایت های بیگانه و ضد انقلاب را که به وی انتساب داده بودند را تکذیب و آنها را بی‌اساس خواند.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، امام جمعه لرستان در اطلاعیه ای مطالب منتشر شده در سایت های بیگانه و ضد انقلاب را که به وی انتساب داده بودند را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

طرح مباحث اقتصاد مقاومتی توسط حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی امام جمعه خرم آباد و سخنان روشنگرانه وی موجب واکنش ضد انقلاب خارج از کشور گردید. گروهک های ضدانقلاب به منظور جلوگیری از اقبال عمومی اقدام به جعل خبر کرده و به منظور تشویش اذهان عمومی آن را به صورت گسترده درفضای مجازی منتشر کردند.

بدون تردید روی آوردن به جنگ روانی و هجمه های رسانه ای در راستای تحریم اقتصادی و نشانه ضعف و ناکامی استکبار جهانی، از سوی دیگر نشانه قدرت و نفوذ انقلاب اسلامی ایران می‌باشد. به طور یقین ملت ایران با وحدت و انسجام و تبعیت از رهنمود های حکیمانه مقام معظم رهبری با صلابت و سربلندی به پیشرفت و تعالی خود ادامه داده و هرگز تهمت، افتراء، دروغ و شایعه دشمن، در اراده آنان تأثیر نخواهد گذاشت.

گفتنی است، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان ندر خطبه های نماز جمعه و سخنرانی های دیگر خود در طول هفته گذشته به تبیین واژه اقتصاد مقاومتی برای مردم پرداخت و راهکارهای رسیدن به اقتصاد مقاومتی را برای مردم تشریح کرد.

رسانه های بیگانه که بنا به فطرت خود همواره به دنبال تخریب چهره های اثر گذار در نظام اسلامی هستند، در حرکتی هماهنگ سخنانی را به امام جمعه لرستان مبنی بر حرمت خوردن گوشت مرغ انتساب دادند که این سخنان از سوی دفتر وی تکذیب شد./9464/د101/ج

ارسال نظرات