۲۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۱۳۵۷۹۵
حجت‌الاسلام جوشقانیان:

روز قدس میثاق ملی و دینی است

خبرگزاری رسا ـ عضو هیات مدیره مؤسسه سیره شهدا، روز قدس را میثاق ملی و دینی دانست و تاکید کرد: مردم گوش به فرمان رهبری هستند و در این صحنه حضور پرشوری خواهند داشت.
حجت‌الاسلام حسين جوشقانيان
 
حجت الاسلام حسین جوشقانیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،
با اشاره به تدبیر عالمانه امام امت در نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک به عنوان روز قدس اظهار داشت: روز قدس یک میثاق ملی و دینی است و مردم برای شرکت در این روز گوش به فرمان امام (ره) و رهبر عزیزشان هستند و نیازی به توصیه ندارند.
این فعال فرهنگی حضور ناوهای آمریکایی در منطقه و حوادث سوریه را در راستای ایجاد رعب و وحشت در دل مسلمانان تحلیل و در ادامه تصریح کرد: ملت های مسلمان منطقه بدون اعتنا به این اقدامات حضوری پررنگ تر و وسیع تری نسبت به سالهای گذشته در راهپیمایی خواهند داشت.
حجت الاسلام جوشقانیان اظهار داشت: اسرائیل هم اکنون با توجه به انقلاب مردم مصر و انقلاب های مشابه دچار یأس و ناامیدی فزاینده ای شده است و می خواهد با براندازی نظام سوریه راه فراری برای خود پیدا کند.
وی با اشاره به واقعه اعدام کودک سه ساله شیعه سوری تصریح کرد: شقاوت و سنگدلی ناشی از ترس صهیونیست ها و ایادی آنها به حدی رسیده است که کودک سه ساله را به جرم حب اهل بیت(ع) اعدام می کنند و قطعا این ظلم دوام نخواهد داشت.
این فعال فرهنگی شکست اسرائیل در جنگ های 33 روزه و 22 روزه را از علائم نابودی قریب الوقوع این رژیم دانست و ابراز داشت: اسرائیل در این جنگ ها حتی با بستن مسیر غذا و دارو نتوانست هیمنه متکی به عوامل تبلیغی و فرامنطقه ای خود را حفظ کند و از یک گروه شبه نظامی شکست عبرت آموزی خورد.
استاد حوزه و دانشگاه با وابسته خواندن حکام مرتجع منطقه افزود: این حکام با توجه به عدم برخورداری از هرگونه پایگاه اجتماعی در بین ملت های خود مجبورند برای حفظ حاکمیت خود از هر دستور و نقشه ی آمریکا تبعیت کنند./991/ت303/ج
ارسال نظرات