۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۱۳۵۹۲۰
روز قدس در آینه رسانه های جهان(9)

رویترز: احمدی نژاد تاکید کرد در خاورمیانه جایی برای اسرائیل نیست

خبرگزاری رسا ـ خبرگزاری رویترز با اشاره به حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی روز قدس در بازتاب اخبار این راهپیمایی گزارش کرد که مردم ایران در روز قدس با تظاهرات گسترده خواستار محو اسرائیل شدند.
j

 

به گزارش خبرگزاری رسا،  خبرگزاری رویترز در بازتاب راهپیمایی روز قدس در ایران نوشت: هزاران ایرانی در روز قدس فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و محمود احمدی‌نژاد، رییس‌جمهور ایران به آنها اعلام کرد که هیچ مکانی برای کشور یهودی در آینده خاورمیانه وجود ندارد.

 

رویترز در ادامه گزارش خود با اشاره به حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی روز قدس گزارش کرد که مردم ایران در راهپیمایی تابوت‌هایی را حمل می‌کردند که تصویر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر سران اسرائیلی روی آنها مشاهده می‌شد و همچنین پرچم‌های آمریکا و اسرائیل را به آتش می‌کشیدند.

 

احمدی نژاد، رییس جمهور ایران در جمع تظاهرکنندگان روز قدس در تهران گفت: رژیم صهیونیستی انسان‌های ساقط شده ‌ای هستند که فقط به قدرت و ثروت و تسلط بر دیگران می اندیشند و حداقل 400 سال است که عده قلیل صهیونیست ها جامعه بشری را دچار تلاطم و سنگین‌ترین خسارتها و بعضا جبران ناپذیر کردند.

 

وی افزود: در خاورمیانه جایی برای اسرائیل نیست و این رژیم تهدید بزرگی برای بشریت است./982/ب903/ک

ارسال نظرات