۱۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۱۳۷۵۲۶
سعید جلیلی مطرح کرد؛

راهبرد ایران در قبال بیداری اسلامی محوریت اندیشه دینی، تقویت مقاومت و تثبیت وحدت

خبرگزاری رسا ـ دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در قبال جریان بیداری اسلامی مبتنی بر محوریت اندیشه دینی تقویت مقاومت و تثبیت وحدت اسلامی است.
سعيد جليلي دبير شوراي عالي امنيت ملي
به گزارش خبرگزاری رسا، سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، نخستین مهمان ویژه اجلاس دوازدهم خبرگان رهبری، با اشاره به سابقه رویکرد تقابلی امریکا با انقلاب اسلامی در سه دهه گذشته تصریح کرد ظرفیت های بالفعل و بالقوه انقلاب اسلامی و مزیت های جمهوری اسلامی ایران در عرصه های سیاسی، ‌اقتصادی و علمی در منطقه و جهان امریکا را منفعلانه به طراحی فشارهای همه جانبه علیه ملت ایران کرده است. 
دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران به ویژه در عرصه تثبیت اندیشه دینی به عنوان خواستگاه مطالبات مردم منطقه و نیز انزوای راهروی رژیم صهیونیستی در عرصه منطقه و جهان تصریح کرد سایه اقتدار فراگیر جمهوری اسلامی ایران امنیت و ثبات را در منطقه حاکم گردانیده است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اظهار نظر یکی از مقام های سابق عالی رتبه امریکا مبنی بر اینکه خاورمیانه کلید تسلط بر دنیا است و قلب خاورمیانه نیز ایران است تصریح کرد هر چند امریکایی ها از هیچ گونه تهدید و فشاری علیه ملت ایران فروگذار نمی کنند ولی جمهوری اسلامی ایران توانسته است تا با منطقی روشن گفتمان انقلاب اسلامی در تقابل با امریکا و رژیم صهیونیستی را به گفتمان برتر ملت های منطقه تبدیل کرده است. به گونه ای که به اذعان مبانی غربی میزان تنفر از امریکا در مردم منطقه رو به فزونی است. 
 دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به طراحی امریکا برای ساماندهی ظرفیت رژیم صهیونیستی برای تقابل جریان انقلاب اسلامی و تاکید ظرفیت های آزاده شده در منطقه ناشی از بیداری اسلامی تصریح کرد امروز تدبیر برای بقای رژیم صهیونیستی به مهمترین چالش دولتمردان امریکایی تبدیل شده است.
 دبیر شورای عالی امنیت ملی با تقسیم کردن عمر رژیم صهیونیستی به دوره 30 ساله قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و دوره 30 ساله پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد 30 سال نخست دوره پیروزی ها و موفقیت های رژیم صهیونیستی در جنگ های 1948 و 1967 بوده اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی با عقب نشینی از سرزمین های اشغالی لبنان و شکست در جنگ های 33 روزه از سفارت لبنان و جنگ 22 روزه مقاومت فلسطینی امید برای ادامه حیات رژیم صهیونیستی روبه افول است. 
 دبیر شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر رسالت انقلاب اسلامی برای بهره گیری از توان امت اسلامی در مسیر تقابل با نظام سلطه تصریح کرد راهبرد جمهوری اسلامی ایران در قبال جریان بیداری اسلامی مبتنی بر محوریت اندیشه دینی تقویت مقاومت و تثبیت وحدت اسلامی است. /924/د102/ج
ارسال نظرات