۲۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۳۸۱۲۷

صد و شصت و هشتمین کتاب ماه هنر منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ شماره صد و شصت و هشتم کتاب ماه هنر به همت موسسه خانه کتاب منتشر شد.
موسسه خانه کتاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا تازه ترین شماره کتاب ماه هنر به همت موسسه خانه کتاب و حاوی مطالبی درباره کتاب های حوزه های معماری، زیبایی شناسی، عکاسی، نمایشنامه خوانی و نگارگری منتشر شد.

 

بنابراین گزارش، در این شماره گزارش نشستی پیرامون کتاب "نانو فناوری در معماری و مهندسی ساختمان" که با حضور محمود گلابچی، محمدرضا بمانیان، حسن علی پورمند و محمد خزایی برگزار شده، منتشر شده است.

 

علی اسدپور در مقاله ای با عنوان "روش ها و راهبردهای پژوهش در معماری منظر" این مبحث را بررسی کرده و زهرا عبدی پور و رضا افهمی نیز با ترجمه مقاله "مایکل زیمرمان" به بحث "اخلاقیات معماری، چند فرهنگی و جهانی شدن" پرداخته است.

 

در این شماره همچنین محسن ذاکری با مقاله ای با عنوان "درباره عکاسی" و پرینازحقیقت دوست با مقاله ای با عنوان " عکاسی در مراغه بر اساس اسناد تاریخی" به بحث درباره اسناد حوزه عکاسی و تاریخ عکاسی پرداخته اند.

 

نشانه شناسی در نمایشنامه خوانی"، "روش تحقیق در منطق زیبایی و انسان شناسی"، نمادهای عرفانی در تزیینات چوبی" و "هنر دیوارنگاری شهر یزد" از دیگر مقاله هایی محسوب می شود که در این شماره کتاب ماه هنر منتشر شده است.

 

صد و شصت و هشتمین شماره کتاب ماه هنر در 130 صفحه به همراه یک لوح فشرده به سردبیری محمد خزایی و با قیمت 1500 تومان منتشر شده است./913/د102/ق

 

ارسال نظرات