۲۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۱۳۸۱۸۶

مدیر جدید حوزه علمیه طالبیه معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام وثوقی، استاد با سابقه حوزه علمیه تبریز به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه مبارکه طالبیه این شهر معرفی شد.
حوزه علميه طالبيه تبريز

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمود لطیفی، مدیراستانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی، امروز در نشستی با مدیران و معاونان حوزه علمیه طالبیه تبریز، طی حکمی حجت الاسلام وثوقی را به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه طالبیه معرفی کرد.

 

وی با تقدیر از خدمات ارزنده حجت الاسلام سیدی‌ثانی در طول سال‌های فعالیت در این مرکز علوم دینی، خاطرنشان کرد: خدمات ماندگار و ارزشمند حجت الاسلام سیدی‌ثانی قابل توجه و قدردانی است که مدیر جدید این مرکز بایستی طرح‌های توسعه طالبیه را در دوران تصدی مسؤولیت پیگیری کنند.

 

مدیراستانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام وثوقی یکی از باسابقه‌ترین اساتید حوزه علمیه تبریز محسوب می شود که قبول مسؤولیت خطیر مدیریت بر حوزه علمیه طالبیه از سوی وی، نشان از دلسوزی و احساس تکلیف این عالم برجسته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین لطیفی با اشاره به محبوبیت حجت الاسلام وثوقی میان طلاب مدارس علمیه تبریز گفت: امیدواریم این روحانی خستگی‌ناپذیر در دوران مدیریت حوزه علمیه طالبیه نیز خدمات ارزشمندی از خود به یادگار بگذارد.

 

همچنین در این نشست حجت الاسلام سیدی ثانی، مدیر سابق حوزه علمیه طالبیه به تشریح اقدامات صورت گرفته طی سال‌های گذشته پرداخت و با تبریک به مدیر جدید این مرکز، خواستار اهتمام جدی متولیان حوزوی استان در اجرای طرح توسعه حوزه علمیه طالبیه شد.

 

گفتنی است، در پایان این نشست مدیراستانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در حکمی حجت الاسلام وثوقی را به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه طالبیه معرفی و از خدمات حجت الاسلام سیدی ثانی تقدیر به‌عمل آورد./935/پ202/ب

ارسال نظرات