۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۳۸۸۵۹
مسؤول آموزش مؤسسه جامعةالقرآن الکریم:

طرح تربیت حافظ قرآن در بقاع متبرکه گسترده ترین طرح قرآنی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول آموزش بزرگسالان مؤسسه فرهنگی ـ هنری جامعةالقرآن الکریم و اهل البیت(ع) در خصوص طرح تربیت حافظ قرآن کریم از سوی سازمان اوقاف اظهار داشت: این طرح از گستردگی و برنامه‌های منسجم برخوردار است.
قرآن حافظ حافظان قرآن
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام احمد نصیری، مسؤول آموزش بزرگسالان مؤسسه فرهنگی ـ هنری جامعةالقرآن الکریم و اهل البیت(ع) تصریح کرد: این طرح در امامزادگان و بقاع زیادی در حال اجرا است که یکی از شاخصه های این طرح گستردگی بالای آن است.
وی با توجه به این که در جریان برنامه ریزی های این طرح قرار داشت، گفت: برنامه ریزی های منسجم قبل از برگزاری طرح توسط سازمان اوقاف و موسسه جامعة القرآن انجام شده و امید است که این طرح با موفقیت بالایی برگزار شود.
حجت الاسلام نصیری از تشکیل ستاد راهبردی و نظارت بر اجرای طرح خبر داد و افزود: این ستاد در قم مستقر است و بر اجرای صحیح برنامه آموزشی که برای سنین مختلف تدوین شده، نظارت دارد.
مسوول آموزش بزرگسالان مؤسسه جامعةالقرآن الکریم و اهل البیت (ع) یکی از راهکارهای موفقیت این طرح را همکاری تنگاتنگ سازمان اوقاف و جامعة القرآن به عنوان گسترده ترین شبکه قرآنی کشور دانست.
حجت الاسلام نصیری گفت: برنامه آموزشی و اساتید طرح تربیت حافظ قرآن کریم توسط جامعة القرآن تامین می شود و روش های متفاوت حفظ برای سنین مختلف به کار برده می شود. /930/د102/س
ارسال نظرات