۰۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۱۳۹۷۶۴
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان:

غیرت دینی این اجازه را نمی‎دهد که به پیامبر توهین شود

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، ضمن محکوم کردن دوباره فیلم موهن آمریکایی توهین به پیامبر اعظم (ص)، گفت: غیرت دینی این اجازه را نمی‎دهد که به پیامبر توهین شود.
شيخ محمد يزبک


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از الانتقاد، شیخ محمد یزبک عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، در تظاهرات شهر بعلبک لبنان در حمایت از ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)، گفت: ما در این جا جمع شده ایم که از پیامبر اکرم (ص) حمایت کنیم و آمریکای جنایت کار و صهیونیست غاصب را محکوم کنیم. غیرت دینی شما‎ها اجازه نمی‎دهد که ساحت مقدس رسول اکرم (ص) مخدوش بشود و به ارزش‎های دینی شما زیر پا قرار بگیرد.


شیخ محمد یزبک ضمن اشاره به اهداف تظاهرات علیه آمریکا، و حمایت از پیامبر اسلام (ص)، بیان کرد: ما امروز جمع شده ایم که با سید و سالار، بهترین مخلوق خدا بیعت دوباره انجام بدهیم، ما ایجا جمع شده ایم که فیلمی را محکوم کنیم که به یک فرستاده خدا توهین کرده است و فرقی ندارد که این رسول، پیامبر اسلام باشد یا پیامبر مسیحیت و یهودیت، بلکه اصل توهین و جسارت به پیامبران الهی باید مورد انتقاد قرار بگیرد و ما در این جا جمع شده‎ایم که ندای لبیک یا رسول الله، لبیک یا محمدا سر بدهیم.

 

وی افزود: هدف اصلی دشمن‎ها تفرقه انگیزی بین مسیحیان و مسلمانان است که نقش‎ها و اهداف دشمن به شکست خورده است و هیچ وقت نمی تواند اهداف خود را عملی کنند زیرا در همین تظاهرات اقشار مختلفی شرکت کرده اند و با حفظ وحدت و تعامل‎های بیشتر، این دین است که بر کفر پیروز خواهد شد./994/ب902/ک


ارسال نظرات