۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۴۰۰۶۴
امام جمعه یاسوج:

تبلیغ دین ترسیم کننده سعادت انسان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه یاسوج در گردهمایی سراسری مبلغان و روحانیان مستقر استان گفت: تبلیغ دین ترسیم کننده سعادت انسان است.
حجت الاسلام حسيني-امام جمعه ياسوج

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج، امروز در گردهمایی سراسری مبلغان و روحانیان کهگیلویه و بویر احمد، با بیان اهمیت تبلیغ در آیات و روایات خاطرنشان کرد: برخلاف دوران گذشته، امروز به برکت انقلاب موانعی بر سر راه تبلیغ وجود ندارد.

 

وی بیان داشت: همه انبیا و اوصیا برای ارشاد و نجات مردم مأموریت داشته‌اند تا با تبیین احکام الهی، چگونه زیستن را در پرتو بندگی خداوند، به مردم تعلیم دهند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به وضعیت کنونی تبلیغ دینی تصریح کرد: امروز هم تبلیغ دین در امتداد رسالت انبیا است و باید مبلغان ارزش و قدر اهمیت وظیفه خود را بدانند و با انگیزه و اهتمام این وظیفه حساس و معنوی خود را به نحو احسن انجام دهند.

امام جمعه یاسوج در ادامه با مقایسه کار سخت تبلیغ در رژیم ستمشاهی و موانع و مشکلات موجود و مهم تر از همه سیاست ضد دینی طاغوت با دوران فعلی گفت: امروز به برکت نظام اسلامی و محوریت علما خبری از آن همه سخت گیری و موانع بر سر راه تبلیغ نیست، مردم علاقه‌مند به فراگیری احکام دینی هستند، دولت نیز با همه امکانات پشتیبان است، لذا هیچ عذر و بهانه‌ای نمی‌تواند مانع کار ما باشد.

حجت‌الاسلام حسینی در پایان سخنان خود همچنین، اخلاص و پشتکار را دو عامل موفقیت در مسأله تبلیغ ذکر کرد و از مبلغان خواست با استمداد از خداوند و استفاده از همه امکانات موجود و ملاحظه وضعیت و همچنین مسائل مورد ابتلا، بیش از پیش نسبت به مسأله تبلیغ اهتمام ورزند./9458/پ202/ب

ارسال نظرات