۰۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۴۰۴۱۰

ضریح جدید امام حسین بیش از سیصد سال دوام خواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ‌ عضو هیات امنای ساخت ضریح جدید امام حسین(ع) تاکید کرد: ضریح جدید حضرت سیدالشهدا بیش از سیصد سال دوام خواهد داشت و در ساخت آن مرغوب ترین چوب و امکانات به کار رفته است.
حجت الاسلام محمد رضا آشتياني رونمايي از ضريح جديد اباعبدالله الحسين در قم
 
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی، عضو هیات امنای ساخت ضریح امام حسین(ع) در حاشیه رونمایی از ضریح جدید حضرت سیدالشهدا(ع) که روز پنج شنبه با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری و رییس مجلس شورای اسلامی در مدسه معصومیه قم برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگاران، از دست اندرکاران ساخت ضریح جدید امام حسین(ع) قدردانی کرد.
 
وی گفت: از مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید نیز که با اهتمام خود هیات امنا را کمک و تشویق کردند، تشکر می کنیم و امیدواریم دعای خیر آنان و مردم پشت سر دست اندرکاران ساخت این ضریح مطهر باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی در باره ویژگی های ضریح جدید گفت: ضریح موجود حرم امام حسین(ع) فرسوده شده و بیش از هفتاد سال است که در مرقد شریف ایشان قرار داد.
 
وی با بیان این که این ضریح با همت هنرمندان، ملت ایران و مردم انقلابی و ولایی قم ساخته شده است، گفت: این ضریح بیش از سیصد سال دوام خواهد داشت و امکاناتی که در آن به کار رفته از مرغوب ترین نوع ممکن است.
 
وی افزود: این کار توسط قمی ها که انسان های ولایی و مخلص اهل بیت هستند انجام شده است و آنها باید قدر این افتخار و توفیق را بدانند.
 
امیرآبادی نماینده دیگر مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این مراسم با تقدیر از دست اندرکاران این کار بزرگ،‌ گفت: مردم قم به حق سزاوار عهده دار شدن چنین مسؤولیتی بودند و به خوبی از عهده انجام آن برآمدند.
 
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم قم همیشه مکتب اهل بیت(ع|) را پشتیانی کرده اند و در دفاع از نظام نیز پیشگام بوده و هستند. /924/پ203/ج

 

ارسال نظرات