۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۴۰۷۵۸
به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان؛

سومین دوره تربیت مربی قرآن کریم در مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر فرهنگی‌تربیتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، گفت: ثبت نام دوره تربیت مربی قرآن کریم در دو رشته روخوانی و روانخوانی و نیز تجوید قرآن کریم آغاز شده و تا 12 مهر ادامه دارد.
مرکز مديريت حوزه علميه خراسان

حجت‌الاسلام محمدرسول رمضانی، مسؤول دفتر فرهنگی‌تربیتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: در حال حاضر دو دوره مختلف در دفتر فرهنگی‌تربیتی در حال برگزاری است، اول دوره تدبر در قرآن است که ثبت نام آن انجام شده و مقدمات برگزاری کلاس‌ها در حال پیگیری است و دوم دوره مربوط به روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن کریم است.

 

وی افزود: ثبت نام دوره تربیت مربی قرآن کریم در دو رشته روخوانی و روانخوانی و نیز تجوید قرآن کریم با هدف پرورش و تربیت نیروهای متخصص و متعهد جهت آموزش و تعلیم برنامه‌های قرآنی آغاز شده است.

 

وی با اشاره به این‌که کلاس‌های این دوره از 15 مهر آغاز می‌شود، گفت: این سومین دوره تربیت مربی قرآن کریم است که امسال برگزار خواهد شد، همچنین در سال‌های گذشته نیز دو دروه موفق توسط مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان برگزار شده است.

 

حجت‌الاسلام رمضانی شرایط پذیرش را داشتن حداقل سن 20 سال و حداکثر 40 سال و تسلط بر روخوانی، روانخوانی و تجوید مقدماتی دانست و گفت: از مزایای این دوره می‌توان به استفاده از اساتید مجرب در طول دوره، اعطای گواهینامه پایان دوره و نیز معرفی افراد به مدارس علمیه، آستان قدس رضوی، جامعه قاریان و دیگر مراکز قرآنی جهت مربی‌گری در جلسات و کلاس‌های قرآنی، اشاره کرد.

 

گفتنی است، 12 مهر، پایان مهلت ثبت نام سومین دوره تربیت مربی قرآن کریم است که طلاب و روحانیان علاقه‌مند می‌توانند از طریق پرتال شخصی خود در سایت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، به آدرس www.howzahkh.com ثبت نام کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 2008406 تماس بگیرند./932/ت303/ب

ارسال نظرات